گرت بیل با همه ساکنان آمریکا اسپانیایی صحبت می کند


سرویس خبر شماره: 1836335
آگوست 10, 1401 @ 8:46 ب.ظ
9.5 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

تلاش ستاره ولزی برای محبوب شدن در لس آنجلس اف سی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرت بیل، ستاره ولزی پس از سال ها درخشش در سطح اول فوتبال اروپا، راهی آمریکا شد و به لس آنجلس اف سی پیوست. حضور بیل در فوتبال آمریکا با استقبال گسترده هواداران فوتبال در این کشور مواجه شده است.

گرت بیل با من اسپانیایی صحبت می کند. من تنها بازیکن اسپانیایی در لس آنجلس هستم، اما بازیکنان زیادی از آمریکای جنوبی و آمریکای مرکزی داریم که اسپانیایی صحبت می کنند. او می خواهد با همه ما اسپانیایی صحبت کند. حتی گاهی اوقات که با او به زبان انگلیسی صحبت می کنیم، او به زبان اسپانیایی به ما پاسخ می دهد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

الی سانچز، هافبک اسپانیایی لس آنجلس اف سی، گرت بیل را تمجید می کند و می گوید که او به خوبی در تیم جا می افتد و سعی می کند با بازیکنان لس آنجلس اف سی که اکثرا لاتین تبار هستند، به زبان اسپانیایی صحبت کند تا با هم تیمی هایش بهتر ارتباط برقرار کند. سانچز می گوید که او و سایر بازیکنان تیم در حال حاضر مجذوب گرت بیل شده اند.

یکی از بازیکنان لس‌آنجلس اف‌سی می‌گوید گرت بیل، ستاره ولزی که اخیراً به خدمت گرفته شده، شرایط خوبی پیدا کرده است و سعی می‌کند با هم‌تیمی‌هایش که عمدتاً لاتین تبار هستند، اسپانیایی صحبت کند.

سانچز در مصاحبه ای با روزنامه AS گفت: “حضور بیل اعتماد به نفس ما را به شدت افزایش داده است. اینکه فوتبالیست بزرگی مثل او تصمیم می گیرد به لس آنجلس بیاید نشان می دهد که پروژه فوتبال باشگاه ما چقدر جذاب است. جی “اعتراف کنید که حضور گرت بیل. ما را وادار می کند تا برای پیشرفت بیشتر تلاش کنیم. در این مدت، ما دیدیم که او چقدر به تیم متعهد است. گرت می خواهد به ما کمک کند قهرمان لیگ و جام حذفی شویم.