یحیی گل محمدی از دربی محروم می شود؟/ حکم سنگینی دارد

9 بازیکن شاغل در لیگ کشور ایران که توسط کیروش مسافر قطر و جام جهانی بودند، پیش از عزیمت به قطر به دیدار ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم رفتند و سپس راهی قطر شدند. این بازیکنان که 9 بر 25 در فهرست تیم ملی برای جام جهانی حضور دارند، در این دیدار عکس یادگاری گرفتند و با رئیس دولت سیزدهم صحبت کردند.

در همین راستا پرسپولیس ابتدا اقدام علیه تیم ملی را محکوم کرد و تاکید کرد که هرگونه اقدامی را که در جهت تضعیف تیم ملی ایران باشد محکوم می کند. اما از بامداد چهارم آبان ماه خبر جریمه سنگین یحیی گل محمدی منتشر شد. این خبر ابتدا تکذیب شد اما با رصد رسانه ها صحت این خبر مشخص شد.

اما قابل پیش بینی بود که چنین واکنشی از سوی سرمربی تیم های برتر لیگ برتر ایران به دیدار ملی پوشان با رئیس دولت معمولاً واکنش هایی را در پی داشته باشد و طبیعتاً این به نفع پرسپولیسی ها نیست. باشگاه.

در همین راستا باخبر شدیم با توجه به اینکه دربی حساس تهران در هفته دوازدهم برگزار می شود، یحیی گل محمدی در این دیدار از نیمکت نشینی پرسپولیس محروم نخواهد شد، اما این احتمال وجود دارد که سرمربی سرخپوشان تهرانی با آن روبرو شود. جریمه سنگین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اما یحیی گل محمدی در استوری که در واکنش به این دیدار منتشر کرد از این بازیکنان که 4 نفر از آنها شاگردان فعلی او در پرسپولیس هستند انتقاد کرد و به صفر بودن امتیاز آنها در دوره دانش اشاره کرد.

در خبرها می دانیم که یحیی گل محمدی به زودی در رابطه با ماجرای خود که خبرساز است، مورد حکم انضباطی قرار می گیرد. در حالی که پس از انتشار یک استوری جنجالی علیه تیم ملی در اینستاگرام توسط یحیی گل محمدی، بحث محرومیت وی مطرح شده است اما تاکنون اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز برای پاسخگویی به این موضوع به فدراسیون فوتبال مراجعه کرد اما هنوز تصمیم نهایی در خصوص ارتباط با سرمربی پرسپولیس گرفته نشده است.