آقای آجورلو با ستاره های مردم خوب رفتار کن!/ این باشگاه مال تو نیست، برای مردم است/ جدایی وریا کافی نبود، حالا نوبت سیاوش و بقیه است؟

وی افزود: سیاوش یزدانی همان کسی است که در بیش از نیمی از بازی های فصل گذشته به استقلال اجازه داد کمترین گل را به ثمر برساند و همچنان بدون شکست باقی مانده است. امروز اگر در پرونده مدیریت فوتبالتان قهرمانی با استقلال را روی دیوار اتاق خوابتان گذاشته اید و عذرخواهی می کنید به خاطر همین بازیکنان است. همان عارف غلامی در خط دفاع استقلال ایستاد که سیاوش و مرادمند برای رکوردشکنی و شکست ناپذیر ماندن در خط دفاعی استقلال ایستادند، پس آن بچه ها را از همراهی با تیمشان محروم می کنید؟

بازیکن سابق استقلال با اشاره به اتفاقات مربوط به عارف غلامی افزود: آقای آجورلو چرا عارف غلامی را در آستانه بازی حساس با فولاد از ترکیب خارج کردید؟ شاید اگر او بود آن یک گل را نمی زدیم و پیروز از زمین بیرون می آمدیم اما به خاطر نظر شخصی بازیکنت او را از تمرین و بازی محروم کردی!

وی ادامه داد: از اتفاقات فصل قبل درباره کاپیتان محبوب استقلال که از مشکلات اقتصادی مردم صحبت می کرد، شرایط به گونه ای تغییر کرد که او دیگر در کنار تیم محبوبش باقی نمی ماند. وریا غفوری چه حرف کثیفی زد؟ اگر کاپیتان یک تیم پرطرفدار از مشکلات مردم صحبت نمی کند، چه باید بگوید؟ هر چیزی غیر از پنالتی و شوت از راه دور. هواداران استقلال همان ایرانیانی هستند که در کوچه ها و کوچه های این کشور زندگی می کنند.

برومند در شرایطی که باشگاه استقلال دلیل غیبت یزدانی از تمرینات تیمش را ناراحتی ساپینتو از مدافع تیمش عنوان کرد، افزود: حالا نوبت سیاوش یزدانی است که او را از تیم کنار بگذارد؟ آیا با تلاش زیاد و درخواست مردم این بازیکنان را در استقلال نگه نداشتید تا در روزهای حساس از آنها استفاده کنید؟ پس چرا امروز آنها را یکی یکی از تیم جدا می کنید؟ آیا جدایی واریا کافی نبود؟ یادت رفته یزدانی کیست؟

آقای آجورلو با ستاره های مردم خوب رفتار کن!/ این باشگاه مال تو نیست، مال مردم است/ برخورد با واریا کافی نبود، حالا سیاوش و دیگران؟
توئیتی مبنی بر اینکه سیاوش یزدانی به دلیل انتشار آن از سوی باشگاه استقلال توبیخ شده و فعلا از همراهی این تیم در تمرینات محروم شده است.

برومند در پایان خاطرنشان کرد: هیچ باشگاه بزرگی که مورد حمایت میلیونی هواداران قرار می گیرد، مانند شما با بازیکنان استقلال با ستاره های خود رفتار نمی کند. خدا می داند فردا به کدام یک از بازیکنان استقلال می چرخد ​​اما راهی که شما برای مدیریت خود انتخاب کرده اید مسیری نیست که افرادی که مالکان اصلی این باشگاه هستند بپسندند. به یاد داشته باشید که مالکان اصلی باشگاه استقلال مردم هستند نه شما، پس به نظرات آنها احترام بگذارید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

آقای آجورلو با ستاره های مردم خوب رفتار کن!/ این باشگاه مال تو نیست، مال مردم است/ برخورد با واریا کافی نبود، حالا سیاوش و دیگران؟

محمدرضا مدنی; پرویز بروند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 1998 فرانسه و کاپیتان سابق استقلال در گفت و گو با خبرورزشی در واکنش به ممنوعیت حضور سیاوش یزدانی در تمرین استقلال گفت: جای تعجب و تاسف است. که هر روز اردوی تیم استقلال خبر ناامید کننده است! این وضعیت زمانی که مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال شد چه معنایی دارد؟