آقای لورن بلان! دومی شما الان در خطر است/ افشین پیروانی گفت پس ششمین قهرمانی آنها چه شد؟

فصل گذشته که پرسپولیس قهرمان شد، افشین پیروانی هافبک این تیم گفت: قول می دهیم جام ششم را اینجا ببریم. یا حمید مطهری که مدام از لورن بلان می گوید قول قهرمانی ششم را داده است! پس قهرمان شما کجاست؟ تو که دومیش همین الان در خطره! اینقدر حرف نزن! اینقدر حرف نزن! اگر حرفی برای گفتن دارید بیایید و در زمین مسابقه شرکت کنید.

بازی بسیار پر جنب و جوش و خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. مخصوصا استقلال. همیشه می گویند مشت اول را باید محکم زد. استقلال نیز در 10 دقیقه ابتدایی طوفانی به راه انداخت. فولاد هر کاری کرد به تاکتیک استقلال اعتراض نکرد. اما بعد از گل حسین زاده، فولاد کمی جلو رفت که در فوتبال ما هم طبیعی است. متاسفانه در ایران هر تیمی که گل بزند عقب می افتد.

اما آیا استقلال گل دوم را زد؟

قهرمانی استقلال را چگونه تجربه کردی؟

فکر می کنی پیام خاص قهرمانی استقلال چه بود؟

آقای لورن بلان!  دومی شما الان در خطر است/ افشین پیروانی گفت پس ششمین قهرمانی آنها چه شد؟

اخبار فوتبال داخلی –

به همین منظور حردانی پیام مهمی برای آقای اسکوچیچ ارسال کرد. وقتی یک مدافع راست آنقدر باهوش و سریع است که دستش را به سمت گوش چپش می برد و با یک ضربه زیبا گل می زند، این یعنی آقای اسکوچیچ من را می بیند. اگر 7 بازیکن پرسپولیس را دعوت می کردید، حالا باید 7 بازیکن یا بیشتر از استقلال را دعوت کنید. آقای اسکوچیچ! چرا صالح حردانی را دعوت نمی کنید؟ آیا صادق محرمی را به خاطر شاگردی شما در ملوان دعوت می کنید؟ یعنی شما به عنوان کارشناس فوتبال و مربی تیم ملی بزرگ ایران نمی توانید قبول کنید که حردانی از صادق محرمی جسورتر، سریع تر و باهوش تر است!

استقلال واقعاً نشان داده که شایسته قهرمانی است. این تیم در چند روز دو بازی سنگین در نقش جهان و اهواز انجام داد. مقابل سپاهان و فولاد که همه می گفتند استقلال را از دست می دهد اما از 6 امتیاز 4 را گرفت تا ثابت کند مدیریت و مربیگری و غیرت چه کارها را نمی تواند انجام دهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

آره! دلیلش هم تاکتیک خوب فرهاد بود. استقلال «ضد حمله» را طراحی کرده بود. او که می دانست فولاد برای جبران گل جلو می آید، از بازیکنان سریع استفاده کرد و توانست در ضدحمله به آنها ضربه بزند. البته انصافا تیم نکونام فوتبال خوبی ارائه می دهد. اما استقلالی ها از فضای پشت مدافعان کناری فولاد به خوبی استفاده کردند، به خصوص مهدی شیری که با قدرت برمی گردد. پرس سنگین هم روی عارف آقاسی انجام شد. چون استقلالی ها او را می شناختند، می دانستند که زیر پرس از توپ فرار می کند.

فکر می کردی حردانی گل بزند؟

بازی با فولاد را چگونه ارزیابی کردید؟

تبریک به همه قلب های آبی. به مدیریت، کادر فنی، پیشکسوتانی که حمایت کردند و به همه تبریک می گویم.

حتی به منتقدان و مخالفان؟

آقای لورن بلان!  دومی شما الان در خطر است/ افشین پیروانی گفت پس ششمین قهرمانی آنها چه شد؟

علی چینی بازیکن و سرمربی سابق استقلال در گفت وگو با خبرورزشی درباره بازی این تیم مقابل فولاد، قهرمانی دانش آموزی فرهاد مجیدی و مسائل مربوط به آن صحبت کرد.

اتفاقاً این قهرمانی یک روسی را روی زمین گذاشت. یک سری از قهرمانان استقلال شرمنده شده اند. بگذارید یک مثال قدیمی برایتان بزنم. اگه تونستی بنویس می گویند: «نرفتی طرف نیرو، دوست ما ماند وگرنه دشمن ماست!». در چند ماه گذشته عده ای با چهره ای دوستانه همیشگی تیم فرهاد مجیدی را نابود کردند اما امروز همه شرمنده اند. شرم بر آنها و هوادارانی که حرف هایشان را فراموش نمی کنند. برای همین آقایان خیلی وقت است بیرون نشسته اند و هیچکس تیمشان را به آنها نمی دهد.

نامه مانده؟