آیا عجیب است که بهترین تیم منچستریونایتد توسط ChatGPT/رونالدو انتخاب شد و نه توسط بکام؟


از سیستم ChatGPT خواسته شد تا بهترین بازیکنان تاریخ منچستریونایتد را انتخاب کند و تیم منتخب شامل اعضای Busby’s Boys، کلاس 92، برندگان سه گانه 1999 و تیمی که در سال 2008 لیگ قهرمانان اروپا را برد. تیم شیاطین جایگاهی در آن تیم داشت.

جای تعجب نیست که پیتر اشمایکل از هوش مصنوعی دستکش دروازه بان را دریافت کرد، زیرا او یکی از بهترین دروازه بانان جهان است. دانمارکی بزرگ 8 سال باورنکردنی را صرف کسب سه گانه و هدایت تیم در آن شب بدنام در بارسلونا کرد.

پیر اشمایکل

گری نویل که 602 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده، مدافع راست خواهد بود. ستاره یونایتد آکادمی 17 افتخار بزرگ از جمله 8 قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده است. جفت دفاع میانی را نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند تشکیل می دهند. این دو مدافع فوق‌العاده در کنار هم از موفقیت‌های بزرگی برخوردار شدند و سنگ بنای تیم قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2008 را تشکیل دادند. این مدافع چپ ایرلندی 12 فصل پر جام را در اولدترافورد سپری کرد و دوران حضورش در آنجا با بهترین دوران تاریخ باشگاه مصادف شد.

روی کین در مرکز صحنه قرار می گیرد. کاپیتان تاثیرگذار تیم را به موفقیت های زیادی رساند و همیشه از هم تیمی هایش مطالبات زیادی داشت. او تمام ویژگی ها را داشت که می توانست نمایشی استثنایی در خط هافبک داشته باشد. او در این تیم در کنار پل اسکولز بازی می کند، که بسیاری او را بهترین بازیکن تکنیکی می دانند که تا به حال به چمن اولدترافورد زیبایی بخشیده است. دید و توانایی پاس اسکولز باعث شد که او در کنار هم بازی کند و او یکی از معدود افرادی است که در سال های 1999 و 2008 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

آیا عجیب است که بهترین تیم منچستریونایتد توسط ChatGPT/رونالدو انتخاب شد و نه توسط بکام؟

چهار بازیکن خط حمله انتخاب شده توسط ChatGPT بسیار جذاب هستند. رونالدو برنده پنج توپ طلا در اولین حضورش در یونایتد به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شد اما بازگشتی احساسی و کمتر موفقیت آمیز داشت و با رضایت دوجانبه تیم را ترک کرد و راهی عربستان سعودی شد. . در طرف دیگر، کسی جز جورج بست نمی توانست بایستد. بازیکن ایرلند شمالی که از سال 1963 تا 1974 اولدترافورد را با توانایی منحصر به فرد و شخصیت بزرگ خود روشن کرد. او جام اروپا 1968 را با گلزنی در وقت اضافه برد و برای همیشه اسطوره یونایتد محسوب می شود. یکی دیگر از اسطوره های یونایتد بابی چارلتون است که کاپیتان این تیم بود و در پیروزی 4-1 مقابل بنفیکا در ومبلی دو گل زد. برنده جام جهانی 1966 و برنده توپ طلا با 249 گل برای بیش از 40 سال بهترین گلزن یونایتد بود تا اینکه وین رونی از او پیشی گرفت.

جورج بست و بابی چارلتون

در نهایت، اریک کانتونا، مهاجم فرانسوی با استعداد باورنکردنی و ذهنیت برنده است. او در سال 1992 از لیدز به یونایتد پیوست و آنقدر نترس و جسور بود که سر الکس فرگوسن می‌دانست که باید با دقت با او رفتار کند تا بهترین نتیجه را از او بگیرد و این کار را انجام داد و کانتونا تیم را به 4 عنوان قهرمانی رساند.

آیا عجیب است که بهترین تیم منچستریونایتد توسط ChatGPT/رونالدو انتخاب شد و نه توسط بکام؟

با این حال، دیگر جایی در ترکیب یونایتد برای برخی از بزرگترین اسطوره های باشگاه وجود نداشت. وین رونی، دیوید بکهام، برایان رابسون و رایان گیگز، به همراه دانکن ادواردز، که بسیاری معتقدند بهترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد بود مگر برای فاجعه هوایی مونیخ 1958، مفقود شدند. از بین بازیکنان امروز، دیوید دخیا و مارکوس راشفورد احتمالاً در این تیم حضور خواهند داشت، اما آنها هنوز راه زیادی در پیش دارند تا در ترکیب انتخاب شده توسط هوش مصنوعی قرار بگیرند.

آیا عجیب است که بهترین تیم منچستریونایتد توسط ChatGPT/رونالدو انتخاب شد و نه توسط بکام؟

این مقاله را حتما بخوانید: اولدترافورد; کلیسای جامع ورزشی به تئاتر رویاها تبدیل شده است



سرویس اخبار فوتبال خارجی