اریک تن هاگ تایید کرد که جیدون سانچو به منچستر بازگشته است اما هنوز برای بازی آماده نیست – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

سانچو 10 هفته است که برای یونایتد بازی نکرده است و هواداران مشتاق دیدن بازگشت او هستند. تن هاگ و کادر مربیگری اش قبل از اینکه به او اجازه دهند به جمع بازگردد، او را ارزیابی خواهند کرد.


سانچو پس از کار روی خودش، اکنون به منچستر بازگشته و تمرینات خود را در کارینگتون از سر خواهد گرفت. اما در حال حاضر، قبل از اینکه او بتواند با گروه کار کند، هنوز یک تمرین تنها خواهد بود.

خیلی ترسید که بازیکن خود را بازی کند و دائماً به دفاع کناری او پاس می داد، اینها ویژگی هایی نبودند که یونایتد را مجبور کرد در سال 2021 85 میلیون یورو برای خدمات او اختصاص دهد.

مارکوس رشفورد مانند یک مرد دوباره متولد شده بازی می کند در حالی که دیوگو دالوت سرانجام به بازیکنی تبدیل شد که ژوزه مورینیو زمانی که تصمیم داشت او را به اولدترافورد بیاورد تصور می کرد.

در حالی که به خدمت گرفتن درست بسیار مهم بود، هلندی همچنین نیاز داشت تا ستاره‌های ضعیف خود را در مسیر خود بازگرداند.

به گفته اریک تن هاگ، جیدون سانچو به منچستریونایتد بازگشته است: «جیدون به منچستر بازگشته است. او اکنون تمرینات انفرادی را آغاز خواهد کرد. 🚨🔴 #MUFC @ChrisWheelerDM

و توسط سرمربی تصمیم گرفته شد که بازیکن ملی پوش انگلیس اگر به تنهایی روی آمادگی روحی و جسمی خود کار کند، خدمات بهتری خواهد داشت.

“البته، زمان نزدیک است، اما زمان آن اکنون نیست. او در حال پیشرفت است و خواهیم دید که چه زمانی برای بازگشت به ترکیب آماده شود.”

بازگشت او؟ زمان اکنون نیست، اما پیشرفت خوبی دارد، می بینیم که چه زمانی آماده بازگشت به ترکیب است. pic.twitter.com/wGYxxqny1q

و در بیشتر موارد، سرمربی سابق آژاکس وظایف خود را به خوبی انجام داده است.




https://thepeoplesperson.com/2022/12/31/erik-ten-hag-confirms-jadon-sancho-is-back-in-manchester-but-still-not-ready-to-play-257251/ منبع:

بازیکن سابق بوروسیا دورتموند بهترین گلزن مشترک در پیش فصل شد و فصل را با زدن گل های حساس مقابل رقبای اصلی لیورپول و لسترسیتی آغاز کرد.

اما یک افت در فرم رخ داد و ناگهان وینگر نترس هنگامی که توپ را زیر پایش قرار داد علائم عصبی از خود نشان داد.

سانچو اردوی یونایتد در هوای گرم در اسپانیا را از دست داد تا تمرینات شخصی خود را در هلند با مربیانی که تن هاگ توصیه می کند، پشت سر بگذارد.

سانچو به منچستر بازگشت، اما هنوز برای بازی آماده نیست

منابع باشگاهی همچنین اشاره کرده بودند که این بازیکن 22 ساله از رسانه های اجتماعی فاصله گرفت تا روی خانواده خود و نیم فصل دوم که باشگاه به طور کامل از آن حمایت می کرد، تمرکز کند.

به نقل از بای، سرمربی یونایتد گفت: «او به منچستر بازگشته و تمرینات فردی را آغاز خواهد کرد دیلی میل.