کاپیتان آرسنال: ما به تیم های دیگر اهمیتی نمی دهیم


سرویس خبر شماره: 1862222
10 ژانویه 1401 در 11:40 ب.ظ.
7.7 هزار |

دهنقطه نظر

فکر می کنم یک گل عالی زدم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال امشب موفق شد با نتیجه 4-2 برایتون را شکست دهد و با افزایش 7 امتیازی اختلاف خود با سیتی، مقتدرانه به قله متمایل شود. کاپیتان توپچی ها پس از این پیروزی تاکید کرد که آنها فقط روی تیم خود تمرکز کرده اند و کاری به سایر تیم ها ندارند.

هافبک آرسنال درباره گل زیبایی که به ثمر رساند گفت: به نظر من گل زیبایی بود! خوشحالم که با گل ها و پاس گل هایم به تیم کمک می کنم. امیدوارم و بسیار خوشحالم که بتوانم این کار را در مسابقات بعدی تکرار کنم.

1786899

اودگارد که علاوه بر زدن گل دوم آرسنال، گل چهارم تیمش را نیز با یک پاس دیدنی از زمین خود به ثمر رساند. وی درباره این پاس گل از چند ده متری تاکید کرد: دیدم جلو زیاد است و وینگرهای سرعتی داریم. به همین دلیل موفق شدم و فکر می کنم متوقف کردن گابریل مارتینلی در این پست آسان نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مارتین اودگارد ابراز امیدواری کرد که بتواند در بازی های آینده گلزنی کند و به تیمش کمک کند.

کاپیتان آرسنال: ما به تیم های دیگر اهمیتی نمی دهیم

وی با اشاره به برخی اشتباهات در بازی امشب افزود: شاید لازم باشد کمی بازی را بهتر کنترل کنیم. در طول بازی چندین بار آنها را داخل جعبه گذاشتیم. البته آنها تیم خوبی بودند و بازی خوبی ارائه کردند.

مارتین اودگارد در پاسخ به این سوال که آیا محرومیت سیتی مقابل اورتون تاثیری بر انگیزه آنها داشت یا خیر، گفت: صادقانه بگویم، ما روی تیم خود تمرکز می کنیم و به تیم های دیگر اهمیت نمی دهیم. امروز به سه امتیاز نیاز داشتیم و آنها را به دست آوردیم.

1786901