اسطوره فوتبال آلمان خواستار اخراج فلیک شد

از دیدگاه مایکل بالاک، هانسی فلیک و معاونانش باید به دلیل ناکامی در جام جهانی از مدیریت مانشافت برکنار شوند.

اسطوره فوتبال آلمان خواستار اخراج فلیک شد

بالاک در پایان گفت:ما با این سبک بازی راه به جایی نمی بریم، در سه تورنمنت متوالی بدترین نتایج را کسب کردیم. این شکل از بازی برای تیم های کوچک مناسب است، نه برای آلمان با این همه بازیکن بزرگ و قدرتمند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856908
11 دسامبر 1401 در 4:20 ب.ظ
4.6 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چه کسی فکر می کرد آلمان نمی تواند برای دومین بار متوالی از گروه خود در جام جهانی جدا شود؟ اگر ناکامی آلمان در جام جهانی 2018 یک اتفاق محسوب می شد اما در این دوره ربطی به ماجرا نداشت و آلمان با باخت مقابل ژاپن، تساوی مقابل اسپانیا و پیروزی 4 بر 2 مقابل کاستا در گروه خود سوم شد. ریکا و به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانست به دور بعد راه پیدا کند.

بالاک ادامه داد:“نباید اشتباه 4 سال پیش را مرتکب شویم که پس از حذف از جام جهانی، رئیس فدراسیون گفت که کادر فنی به دنبال دلایل ناکامی هستند و در نهایت یوگی لو به کار خود ادامه داد. دلایل ناکامی جام جهانی روسیه را به خاطر دارید؟ با همین کادر فنی در یورو 2020 شکست خوردیم و نتوانستیم به یک چهارم نهایی صعود کنیم.

میشائیل بالاک، اسطوره فوتبال آلمان به “Magenta TV” گفت.وقتی از خودتان انتقاد نکنید و سعی کنید دلایل واقعی ناکامی را پیدا کنید همین اتفاق می افتد. معتقدم همه مقصران این شکست بزرگ باید از تیم ملی بروند.