اسماعیلی فر: به دلیل اینکه از پرسپولیس هستم به استقلال نرفتم!

* دیدار مقابل ترابی و صادقی بسیار سخت بود
امسال همه کسانی که مقابل من بازی کردند خوب بودند. هیچ کس خیلی ضعیف و قوی نبود اما در سال های اخیر مقابل سعید بازی می کرد [صادقی] و مهدی [ترابی] خیلی سخت بود.

* از استقلال پیشنهاد داشتم اما پرسپولیسی بودم
خیلی سخت است که از یک فوتبالیست بپرسی از بچگی پرسپولیسی بوده ای، چون اگر بگویم نه می گویند چرا به پرسپولیس آمدی و اگر بگویم بله در حالی که تراکتور پوشیده بودم به پرسپولیس گل زدم. پیراهن اما من پرسپولیس را خیلی دوست داشتم. از استقلال پیشنهاد داشتم اما چون پرسپولیسی بودم دوست نداشتم به استقلال بروم. در حالی که استقلال تیم بزرگی است و ذهنیت من همیشه این است که این رقبا هستند که به ما شخصیت می دهند و استقلال و پرسپولیس بدون هم معنی ندارند زیرا استقلال با پرسپولیس معنا دارد و پرسپولیس با استقلال و این دو در کنار هم مکمل خوبی هستند. دو تیم قوی است.

این بازیکن در گفت وگویی که امشب در برنامه فوتبال برتر پخش شد، از مصدومیتی که در بازی با گل گهر برایش رخ داد، صحبت کرد و همچنین درباره انتقالش به پرسپولیس و تغییر پست در بازی با نساجی توضیح داد.


سرویس خبر شماره: 1863859
20 دسامبر 1401 در 00:55
728

0نقطه نظر

اول باید خوب دفاع کنم و بعد حمله کنم.

* مصدومیت در دیدار با گل گهر اتفاق مبارکی بود!
بازی مقابل گل گهر یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل ما بود که واقعا قوی بودند. در دقیقه 30 یا 40 مصدومیتی برای من رخ داد. لحظه ای که با دروازه بان برخورد کردم، فکر می کردم 3-4 هفته بازی نمی کنم، چون برخورد خیلی جدی بود. وارد رختکن شدم و فیزیوتراپ و پزشک تیم هم آمدند و گفتند چیزی نیست اما در چشمانشان می‌دیدم که چیزی هست. او سه روز تمام عمرش را به من داد تا به این بازی بیایم. ما سه روز خیلی سخت داشتیم و فکر می‌کنم قبل از بازی یک یا دو جلسه تمرین داشتم و حتی در روز بازی با بند باز بازی می‌کردم چون پایم خیلی متورم شده بود. اما لطف خدا بود و فکر می‌کنم شانس آوردم که تمام تمرکزم روی خودم بود در طول هفته تا به یک برد خوب و پایان خوب نیم فصل اول منجر شود. فکر می‌کنم اثرات این آسیب تا آخر عمر روی پایم باشد زیرا پوست پایم را بریده و جای خود را می‌دهد.

1746710

دانیال اسماعیلی فر می گوید به عنوان دفاع راست ابتدا باید وظایف دفاعی خود را به خوبی انجام دهد.

اسماعیلی فر: به دلیل اینکه از پرسپولیس هستم به استقلال نرفتم!

ذوب آهن یکی از تیم های رویایی من بود
تیم ذوب آهن یکی از رویایی ترین تیم هایی بود که در آن بازی کردم. همه هم سن و سال و جوان. وقتی فلش فعلی را می بینم یاد آن زمان می افتم. صمیمیت خاصی برقرار بود و همه مثل یک خانواده بودیم. من احسان [پهلوان] و مهدی [مهدی‌پور] ما بازیکنانی بودیم که آقایان یحیی و مجتی برای ما زحمت کشیدند. به خصوص آقای مجتی حسینی یکی از اتفاقات مهم زندگی من همکاری با ایشان بود. او چیزهای زیادی به من آموخت و من از او سپاسگزارم. این مبلغ به تراکتور واریز شد. من، احسان، مهدی، محمدرضا مهدی زاده و علی حیدری. ما تیم بزرگی داشتیم که به نظر من آن سال به حقش نرسید. تراکتور آن سال می توانست خیلی بهتر عمل کند اما اتفاقات غیرفوتبالی افتاد که بازیکنان درگیر آن نبودند و ما هم چوب خوردیم و به پادگان رفتیم و لباس پوشیدیم. 103 روز تمرین کردیم و هیچکس ما را نشناخت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دانیال اسماعیلی فر، مدافع راست پرسپولیس که پس از مصدومیت سعید صادقی در دیدار با نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر یک خط به خط رفت و از زمین خارج شد، درخشش فوق العاده ای در آن پست به نمایش گذاشت و گلزنی کرد. دو بار برای قرمزها گلزنی کرد تا در برد پر گل مقابل نساجی به یکی از ستاره های آن تیم تبدیل شود.

* انتقال به پرسپولیس؟ وقتش رسیده بود
شرایط طوری بود که می خواستم به پرسپولیس بیایم و وقت آمدن به پرسپولیس بود. خدا را شکر می کنم که آقای گل محمدی درباره من نظر داشتند و باشگاه پرسپولیس، آقای درویش و سایر عوامل کمک زیادی به من کردند و شانس آوردم که آمدم. در حالی که دو سال فوق العاده را در سپاهان سپری کردم.

1746150

* اولین وظیفه من دفاع است نه گلزنی!
ابتدای فصل که قرار بود به پرسپولیس بیایم، آقای گل محمدی نکاتی را که در ذهن داشت به من گفت و قرار بود همان موقع بازی کنم، اما شرایط همچنان به گونه ای است که در این چند سال که من بازی کردم، باید در همه پست ها بازی کنم. حتی در اولین سال حضور آقای نویدکیا در سپاهان، در پست هافبک میانی بازی می کردم، اما بازی در دفاع را دوست دارم. دفاع راست کمی تهاجمی جلو آمد و به حمله اضافه شد. از اول فصل به من می گفتند باید گل بزنی و پاس گل بدهی اما واقعیت این است که من یک مدافع راست هستم و اولین وظیفه ام به گفته مربی دفاع است. قبول دارم که امسال در پرسپولیس کمتر از سپاهان به خط حمله اضافه شدم اما روی کار دفاعی تمرکز کردم.