اسکات مک تومینای برای جابجایی تابستانی توسط وستهم یونایتد هدف قرار گرفت – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


ستاره های منچستریونایتد در پایان این فصل از بین خواهند رفت و به خصوص یکی از آنها برای انتقال به وستهم یونایتد آماده شده است.

هری مگوایر نیز در این گزارش با خروجی مرتبط است که در جاهای دیگر نیز مطرح شده است.

آنتونی مارسیال ستاره دیگری است که قرار است اگر بیتس را باور کرد، با تبر روبرو خواهد شد. گزارشگر می گوید که مرد فرانسوی “تن هاگ” را متقاعد نکرده است و می تواند “به خصوص اگر تصمیم بگیرند که میسون گرینوود می تواند دوباره در تیم خود ادغام شود” از او خارج شود.

خود کاپیتان اشاره کرده است که از اینکه فرماندهی یک مکان ثابت در کنار را ندارد، ناراضی است.

سه ستاره دیگر که برای این بازی تعیین شده اند عبارتند از دانی ون دی بیک، الکس تلس که به صورت قرضی در سویا حضور دارد و اریک بیلی به صورت قرضی در لیون.

اورتون، فولام و استون ویلا نیز می‌توانند مقصد مک‌تومینای باشند، در حالی که تن هاگ در تابستان امسال رویکردی سختگیرانه با برخی بازیکنان در پیش خواهد گرفت.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!


https://thepeoplesperson.com/2023/02/04/scott-mctominay-targetted-by-west-ham-united-for-summer-switch-259271/ منبع:

مطابق با مردم یکشنبهاستیو بیتس، شش بازیکن ارشد با نزدیک شدن به پایان فصل 2022/2023، با فروش آتش به خدمت خواهند رفت.

قراردادهای مارسیال، بیلی و تلس همگی در سال 2024 و بقیه در سال 2025 به پایان می رسد.

اسکات مک تومینای اولین نام در این لیست است و بیتس ادعا می کند که:

مک تومینای هافبکی بوده است که از زمان حضور کازمیرو و کریستین اریکسن با ستاره اسکاتلندی که عمدتاً به عنوان جانشین استفاده می شود، بیشترین آسیب را دیده است.

منطقی در این گزارش وجود دارد که یونایتد می خواهد این سه نفر را با قراردادهای منقضی بفروشد تا 12 ماه بعد آنها را به صورت رایگان از دست ندهد.
نارضایتی مگوایر و مک‌تومینای از ایفای کمی نقش نیز به این گزارش اعتبار می‌بخشد و مطمئناً برای هیچ‌کدام از آنها کمبودی وجود نخواهد داشت.

“این محصول 26 ساله آکادمی را ناامید کرد – اما در صورتی که دکلان رایس تابستان امسال را ترک کند، وستهم مشتاق جذب ستاره یونایتد است، هیچ کمبودی در جذب بازیکن وجود نخواهد داشت.”