انتظار می رود وایکینگ ها با جاستین جفرسون درگیر گفتگوهای تمدید شوند

انتظار می رود که وایکینگ ها و جاستین جفرسون پرو بول دبلیو آر در این فصل خارج از فصل با یکدیگر مذاکره کنند، اما به گفته منبع، از امروز دو طرف هنوز هیچ مذاکره ای را آغاز نکرده اند.

https://images.complex.com/complex/images/c_fill,dpr_auto,f_auto,q_90,w_1400/fl_lossy,pg_1/lnpmosldrpqkcfko32y1/justin-jefferson

جفرسون جایگاه خود را نه تنها به عنوان بهترین گیرنده عریض NFL در کمپین 2022، بلکه به عنوان یکی از بهترین بازیکنان بازی در کل تثبیت کرد.

قرارداد تازه کار جفرسون دارای میانگین دستمزد سالانه 3.3 میلیون دلار است. او در سال 2022 حقوق پایه 1.8 میلیون دلاری داشت و قرار است این رقم در فصل آینده به 2.4 میلیون دلار افزایش یابد. اما جفرسون اکنون برای اولین بار واجد شرایط تمدید است. با این حال، برخی از دریافت کنندگان برتر بازی، پیش از فصل 2022، پس از اینکه سه فصل از قرارداد تازه کار خود را به پایان رساندند، معاملات هنگفتی به دست آوردند.

https://library.sportingnews.com/styles/twitter_card_120x120/s3/2022-09/Justin-Jefferson-091222-GETTY-FTR.jpg?itok=y-Hxfytl

تمدید نکردن جفرسون یکی از بدترین تصمیم هایی است که وایکینگ ها می توانند بگیرند. او این پتانسیل را دارد که تنها بر اساس تولید، یکی از بهترین گیرندگان تمام دوران باشد. با این حال، اگر آنها تصمیم نگیرند که او را تمدید کنند، بسته تجاری یک حمل و نقل خواهد بود.



https://sportslens.com/news/vikings-expected-to-engage-in-extension-talks-with-justin-jefferson/ منبع:

وایکینگ‌های مینه‌سوتا به دنبال مذاکره برای تمدید قرارداد با ستاره خود جاستین جفرسون هستند.