اولین برنامه بزرگ سرمربی جدید؛ تغییر کاپیتان یونایتد

میرر مدعی شده است که با ورود اریک تون هوخ به رختکن، بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد 80 میلیونی از این مدافع حذف و به بازیکن دیگری منتقل خواهد شد. در واقع این یکی از اولین تصمیمات اریک تن هاگ پس از انتصابش به عنوان سرمربی جدید یونایتد است و او در این زمینه به نتیجه قطعی رسیده است. یونایتد تا به اینجای فصل 48 گل در لیگ برتر دریافت کرده است، مانند فصل گذشته و در خطر ثبت بدترین عملکرد گلزنی در چند دهه اخیر قرار دارد.

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد دیگر کاپیتان فصل آینده این تیم نخواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هری مگوایر با انتقال به اولدترافورد گران ترین مدافع تاریخ فوتبال لقب گرفت اما در این مدت عملکرد ناخوشایندی داشت و با بیشترین انتقادها مواجه شد. تصمیم اوله گونار سولشر برای دادن بازوبند کاپیتانی به هری مگوایر موثر نبوده و یونایتد در طول یک سال گذشته بارها از اشتباهات این بازیکن امتیاز کم کرده است. اما اریک تون هوخ، سرمربی فصل آینده یونایتد، برنامه متفاوتی برای بازسازی هری مگوایر در سر دارد.

البته کادر فنی منچستریونایتد در حال حاضر به فکر فروش هری مگوایر نیست و او در رختکن این تیم باقی خواهد ماند. با این حال اریک تون هوخ قصد دارد بازوبند کاپیتانی را از روی بازیکن بردارد تا هری مگوایر بدون احساس فشار مضاعف تلاش کند روزهای خوب خود را پیدا کند. در ماه های اخیر انتخاب هری مگوایر به عنوان کاپیتان یونایتد مورد انتقاد قرار گرفته و بسیاری از جمله گری نویل و روی کین او را شایسته بازوبند نمی دانند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1820655 |
31 تیر 1401 ساعت 16:27 |
2060 |

0نظرات

وداع با مگوایر با بازوبند.