بازیکنان یونایتد از همکاری با تنهاخ خوشحال هستند

ویکتور لیندلوف، مدافع منچستریونایتد فاش کرد که از کار کردن زیر نظر سرمربی جدید شیاطین سرخ، اریک تن هاخ، خوشحال است.

دوره ها واقعاً تغییر کرده است. از همان روز اول برایمان توضیح داد که از ما چه انتظاری دارد. او در توجه به جزئیات بسیار خوب است و این بزرگترین تغییر است.
او سبک بازی خاص خود را دارد و می خواهد آنها را در تیم اعمال کند. ما زیاد صحبت کردیم و چیزهای مختلفی را امتحان کردیم. تا اینجا همه چیز خیلی خیلی خوب بوده است.
نمی‌خواهم بگویم فهرستی از قوانین وجود دارد، اما او انتظارات زیادی از ما، در داخل و خارج از زمین دارد. همه ما حرفه ای هستیم، بنابراین هیچ مشکلی وجود ندارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1832950
20 تیر 1401 ساعت 01:13 |
4.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

لیندلوف:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد پس از یک فصل ناامید کننده با هدایت اوله گونار سولسشر و رالف رانگنیک که در رده ششم جدول لیگ برتر به پایان رسید، برای فصل جدید تن هاچ هلندی را به خدمت گرفت.
اگرچه عدم فعالیت مناسب در بازار نقل و انتقالات باعث نارضایتی برخی از بازیکنان از جمله کریستیانو رونالدو شده است، در این بین لیندلوف تنها به چشم انداز کار زیر نظر تن هاخ فکر می کند.
او به ESPN گفت: “من فکر می کنم همه سعی می کنند به جلو نگاه کنند و همه برای کار با مربی جدید و یادگیری سبک بازی او هیجان زده هستند. فکر نمی کنم ما بخواهیم به گذشته نگاه کنیم.” .