برونو در رختکن یونایتد فریاد زد: تنبلی، تنبلی!

جالب اینجاست که 7 روز بعد وقتی یونایتد موفق شد 2-1 اورتون را شکست دهد، برونو فرناندز در پایان بازی مقابل دوربین خبرنگاران از اتحاد و یکپارچگی بازیکنان تیمش تمجید کرد و گفت: می خواهیم نشان دهیم. روحیه تیمی ما این اتحاد و اتحاد باید ادامه داشته باشد. با این روحیه است که امسال چهار بازی متوالی را بردیم و امروز هم پیروز شدیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

رسانه های انگلیسی امروز گزارش دادند در روز دربی منچستر که 10 روز پیش به میزبانی سیتی برگزار شد و یونایتد با شکست تلخ و تحقیرآمیز 6 بر 3 از زمین بازی اخراج شد، برونو فرناندز از سوی بازیکنان یونایتد در این تیم دچار مشکل شد. رختکن و پس از چند دقیقه فریاد زدن بر سر او، همه بازیکنان آنها را تنبل خطاب کردند.

رسانه های انگلیسی می گویند برونو فرناندز پس از باخت 6-3 منچستریونایتد مقابل سیتی در رختکن، دقایقی طولانی بر سر هم تیمی هایش فریاد زد و آنها را تنبل توصیف کرد.

برونو در رختکن یونایتد فریاد زد: تنبلی، تنبلی!

این رسانه ها می گویند که در رختکن یونایتد در ورزشگاه اتحاد، علاوه بر برونو فرناندز، لیساندرو مارتینز نیز در این مسابقه فریاد زده شرکت کرد و این دو برای دقایقی از هم تیمی های خود انتقاد کردند و اریک تانهاچ در رختکن ایستاده بود و حادثه را تماشا کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد به عنوان یک فوتبالیست کوتاه مزاج شناخته می شود که گاهی اوقات نمی تواند عصبانیت خود را کنترل کند.


سرویس خبر شماره: 1847878
20 اکتبر 1401 ساعت 20:50
9.9 هزار |

4نقطه نظر

برونو فرناندز این روزها به عنوان یکی از رهبران رختکن یونایتد دیده می شود، اما ارتباط لیساندرو مارتینز با او در تابستان عجیب به نظر می رسد و نشان می دهد که مدافع آرژانتینی چقدر اعتماد به نفس دارد.