بیشتر مزخرفات ساوتگیت + آینده جورجینیو

صبح.

ما اکنون دقیقاً در آن نقطه هستیم که پس از Interlull آرام شده است، اما هنوز اوضاع قبل از بازی بزرگ یکشنبه بهبود نیافته است. کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا فردا برگزار می شود، و من فکر می کنم که باشگاه بیش از هر زمان دیگری تلاش خواهد کرد تا قبل از این کنفرانس، هرگونه آسیب دیدگی/مسئله در دسترس بودن را پنهان کند.

داستان‌هایی که در حال حاضر در مورد بازیکنان من سیتی وجود دارد حاکی از شک و تردید در مورد آکانجی، استونز، واکر و چند نفر دیگر است، اما آنها به زمین تمرین برمی‌گردند و یک کمک غول‌پیکر از تونیک احیاکننده عمو پپ با ترکیب خاص او دریافت می‌کنند. از 115 “میوه و سبزی – مطمئناً پپ را در مرحله خود قرار می دهید!”، و آنها برای یکشنبه مانند باران خواهند بود. فقط تو تماشا کن

یکی از افرادی که باید احساس خوبی داشته باشد و دوباره شارژ شود، بن وایت است که Interlull را خاموش کرد، اما همچنان کانون اخبار در مورد وضعیت انگلیس است. گرت ساوت گیت می گوید:

الان واقعا برای بن است. همانطور که گفتم در به روی ما باز است. این به وضوح در آستانه یورو دشوار است، زمانی که او تمام رقابت های مقدماتی را از دست داد و شما بازیکنانی دارید که در تمام طول مسیر بازی کرده اند.

اما ما نمی‌دانیم چه کسی در آن منطقه از زمین بازی در دسترس خواهد بود. ما 4 باخت را به خاطر مصدومیت در این اردو شکستیم. بنابراین، همانطور که گفتم، برای من باز است. من مطلقاً مشکلی ندارم.

باز هم، کادربندی آن کمی عجیب است. همه می‌دانند که موضوع مربوط به خود ساوت‌گیت نیست، و حتی نحوه صحبت او در مورد اینکه چگونه بن وایت در مسابقات مقدماتی حضور نداشته است، نشان می‌دهد که او حاضر است تا اعداد را جمع‌آوری کند. پس چرا او از تصمیم خود عقب نشینی می کند و تابستانی را روی نیمکت می گذراند در حالی که ساوتگیت موارد مورد علاقه خود را انتخاب می کند؟

اگر او از آن مربی‌هایی بود که نشان می‌داد برای دادن فرصت به بازیکنان باز است، شاید می‌توانستید بفهمید که سفید وسوسه شده است یا خیر، اما به دو بازی دوستانه هفته گذشته نگاه کنید. چرا به جای اینکه به دروازه بان شماره 2 خود فرصت بدهید، در دو بازی با جردن پیکفورد بازی کنید؟ صرف نظر از اینکه در سطح باشگاهی با آرون رمزدیل چه می گذرد، یک مدیر باهوش تر به دلایل مختلف به او زمان بازی می داد. امیدواریم این آخرین باری باشد که از همه اینها می شنویم … تا تابستان که احتمالاً دوباره سر خود را بالا می برد، اما شاید در شرایطی که انگلیس واقعاً بازیکنی با کیفیت سفید را از دست بدهد در حالی که گزینه های کمتر از آنچه لازم است فاصله دارند.

در همین حال، آینده جورجینیو پس از برخی اظهارنظرهای ایجنت او در مورد اتفاقاتی که ممکن است در تابستان امسال رخ دهد، محل بحث است. او در گفت‌وگوی رادیویی گفت:

قرارداد او با توپچی ها تمام شده است، ما با آنها صحبت خواهیم کرد زیرا او خوب کار می کند و ببینیم آیا آنها برای فصل آینده به او نیاز دارند یا خیر.

از آنجایی که من می‌دانم، چیزی قریب‌الوقوع در مورد جورجینیو وجود ندارد، اما اگرچه ما یک گزینه برای یک سال دیگر داریم، فکر می‌کنم بحث‌ها کاملاً در مورد شرایط جدید بوده است. از این نظر که من فکر می‌کنم اگر قرار است در این تیم بماند، احتمالاً یک قرارداد دو ساله می‌خواهد – که منطقی است زیرا اگر او به جای دیگری نقل مکان کند، به احتمال زیاد این همان چیزی است که توسط باشگاه دیگری به او پیشنهاد می‌شود. بنابراین، این یک مسئله امنیت برای بازیکن است و آرسنال تصمیم می گیرد که آیا او را به عنوان فردی می بیند که فکر می کند می تواند در این مدت زمان کمک کند.

البته چیزی وجود ندارد که بگوید او باید دو فصل بماند. اگر هر دو طرف بخواهند، تابستان آینده کاملاً قابل انجام است، پس بیایید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. هافبک در تابستان امسال یک منطقه کلیدی خواهد بود و نیاز به بازسازی دارد. محمد النی با پایان قراردادش باشگاه را ترک خواهد کرد. توماس پارتی در ژوئن 31 ساله خواهد شد و یک سال از قراردادش باقی مانده است، و من گمان می کنم که اگر یک پیشنهاد معقول از جایی وجود داشته باشد، آرسنال مایل به پذیرش آن خواهد بود. و علامت سوال ژورژینیو نیز وجود دارد.

شاید خیلی به این بستگی دارد که آرسنال در پنجره تابستانی چه کسی را هدف قرار می دهد. آیا آنها کسی را می خواهند که بتواند کاری را که جورجینیو انجام می دهد، انجام دهد، بازیکنی که کاملا مکمل دکلن رایس باشد، بتواند خط هافبک را لنگر بیاندازد اما کمی جلوتر هم بازی کند؟ یا کسی که ممکن است پویایی جدیدی به آن منطقه از زمین بیاورد. فکر می‌کنم این موضوع روی تصمیم‌گیری تأثیر می‌گذارد که چه کسی بماند و چه کسی برود، اما بدون شک این چیزی است که آرتتا و ادو در برنامه‌ریزی و استراتژی‌شان کاملاً در مورد آن صحبت می‌کنند، اما احساس می‌کند که یکی از بازیکنان بالای 30 فعلی به آن نیاز دارد. برای عمق ماندن، و تمایل من این است که به جورجینیو بمانم.

درست است، فعلاً آن را بگذاریم. فردا با بیشتر، و Arsecast. تا آن موقع.

https://arseblog.com/2024/03/more-southgate-nonsense-jorginhos-future/ منبع: