تعویض ستاره عجیب پرسپولیس/گل محمدی از او راضی نبود؟

علیرضا بابایی که در پست دفاع راست بازی می کند برای اولین بار در بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن روی نیمکت نشست و در بازی مقابل فولاد برای اولین بار موفق شد در یک بازی لیگ برتر به میدان برود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

با توجه به غیبت همزمان سعید صادقی و مهدی ترابی در بازی مقابل ذوب آهن، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت از وحدت حنانوف که در آخرین بازی های پرسپولیس عملکرد خوبی داشت، در پست دفاع راست و دانیال اسماعیلی فر که توانایی بازی کردن را دارد استفاده کند. در خطوط از جلو در سمت راست خط مرکزی استفاده کنید. او در دیدار فولاد ترابی به پرسپولیس بازگشت اما صادقی نتوانست به این دیدار راه پیدا کند.

علیرضا بابایی بازیکن امیدهای پرسپولیس که به تازگی در تمرینات بزرگسالان شرکت کرده است، با نظر سرمربی این تیم در تمرین بزرگسالان شرکت خواهد کرد و با تیم اصلی پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

با این حال گل محمدی تصمیم گرفت حنانوف را که در بازی قبل خوب کار کرده بود، نیمکت نشین کند و دوباره از دانیال در سمت راست خط دفاعی استفاده کند. اسماعیلی فر که تابستان امسال به پرسپولیس اضافه شد یکی از بازیکنان خوب تیمش در این فصل بود و تاکنون 2 گل و 5 پاس گل به ثبت رسانده است. پرسپولیس روز خوبی را در اهواز سپری نکرد و مقابل فولاد شکست خورد. در این بازی اکثر بازیکنان پرسپولیس روز خوبی را سپری نکردند و کیفیت همیشگی خود را نشان ندادند. دانیال اسماعیلی فر یکی از کسانی بود که نتوانست انتظاراتش را برآورده کند و توپ های زیادی را از دست داد.

یحیی که اصلا از عملکرد دانیال راضی نبود تصمیم گرفت تعویضی عجیب انجام دهد و علیرضا بابایی جوان را به جای اسماعیلی فر در نیمه دوم به بازی بفرستد. تعویضی عجیب که البته به نتیجه نرسید اما یحیی تصمیم گرفت در بازی سخت مقابل فولاد بازیکنی را که برای اولین بار در لیگ برتر بازی می کرد به میدان بیاورد.