جانشین ترابی در اردوی استقلال!

این مدافع چپ در نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی مازندران از دقیقه 73 وارد زمین شد و در ترکیب استقلال قرار گرفت اما در هفته پایانی لیگ برتر مقابل تراکتور جزو 11 بازیکن اصلی بود. بازیکنانی که می توانستند گل بزنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هر چند کوین یاماگا رسماً دربی 101 را شکست داد و بعید است عارف غلامی به فینال جام حذفی راه پیدا کند اما در 24 ساعت گذشته شایعاتی مبنی بر مصدومیت مجدد استقلال و عدم حضور ریکاردو ساپینتو از مدافع چپ خود در این بازی به گوش می رسد.


سرویس خبر شماره: 1940990
9 خرداد 1402 ساعت 20:39 |
2

0نقطه نظر

در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر مصدومیت سید ابوالفضل جلالی، مدافع چپ جوان استقلال منتشر شد و مانند یاماگا و غلامی حق حضور در دیدار مقابل پرسپولیس را ندارد اما این بازیکن امروز بدون مشکل در تمرین آبی ها حاضر شد، بنابراین می توان مصمم است که می تواند با تیم بازی کند. ساپینتو در فینال حذفی بازی خواهد کرد.

جلالی پس از تمرین امروز استقلال راهی کمپ آبی ها شد تا شایعات پیرامونش را از بین ببرد و البته ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس رسما اعلام کرد که این بازیکن مصدوم نشده است.

1728259

این در حالی است که جلالی در لیست استقلال برای حضور در دربی صد و یکم و فینال جام حذفی حضور دارد که رضا عنایتی او را به عنوان یکی از سه بازیکن بزرگسال تیم المپیک ایران انتخاب و جایگزین مهدی ترابی کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع چپ استقلال در آستانه دیدار با پرسپولیس بدون مصدومیت در اردوی آن تیم حضور دارد.

جانشین ترابی در اردوی استقلال!