گامی به سوی رویا: یحیی و 10 پیروزی متوالی!

شاگردان گل محمدی در این 9 بازی 22 بار موفق به گلزنی شدند که میانگین 2.4 گل در هر بازی برای این تیم است. از طرفی قرمزها از این 9 بازی تنها 3 گل دریافت کرده اند و این یعنی به طور میانگین این تیم در هر بازی 0.3 گل دریافت کرده است که عملکرد بی نظیری برای پرسپولیس است.

پرسپولیس در سال جدید در 9 بازی لیگ برتر و جام حذفی به مصاف حریفان خود رفته است که در تمامی آن دیدارها با برد موفق به ترک زمین شده است. قرمزها در لیگ برتر مقابل تیم هایی چون مس رفسنجان، ملوان بندر انزلی، مس کرمان، استقلال، پیکان، گل گهر سیرجان و نساجی مازندران پیروز شده اند و با سبقت گرفتن از گل گهر سیرجان و گل گهر سیرجان نیز به مرحله حذفی راه پیدا کرده اند. هوادار تهران . به فینال تبدیل شود

در حالی که قرمزهای پایتخت توانستند با برتری مقابل سپاهان اصفهان و استقلال تهران که پیش از سال جدید با شکست مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست و سوم و فاصله 4 امتیازی با بالای جدول، عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم را از آن خود کنند، کمتر کسی فکرش را می کرد. این تیم قهرمان لیگ برتر می شود.


سرویس خبر شماره: 1940989
9 خرداد 1402 ساعت 20:37 |
25.6 هزار |

12نقطه نظر

پرسپولیس برای شهرورد تاریخ می نویسد;

خوشبین ترین هوادار پرسپولیس حتی فکرش را هم نمی کرد که پرسپولیس در سال جدید نزدیک به 10 برد متوالی کسب کند اما…

گامی به سوی رویا: یحیی و 10 پیروزی متوالی!

پرسپولیس که به نظر می رسد در سال جدید به نظم تاکتیکی مورد نظر کادرفنی خود رسیده است. حالا آنها علاوه بر اینکه فرصت دارند برای سومین بار در تاریخ خود جام حذفی را بالای سر ببرند، می توانند دهمین پیروزی متوالی خود را در سال 1402 با غلبه بر حریف سنتی خود در دربی و ادامه روند بردهای خود کسب کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما عملکرد شاگردان گل محمدی در سال 1402 به قدری نفس گیر بود که این تیم اکنون این فرصت را دارد که با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی برای سومین بار در تاریخ خود دبل کند.

1876963

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در آخرین بازی خود در فصل 02-1401 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی شهروردم به مصاف حریف سنتی خود استقلال می رود. شاگردان گل محمدی در این بازی به مصاف آبی پوشان پایتخت می روند که در پایان رقابت های لیگ موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و حالا با قهرمانی در جام حذفی این فرصت را دارند تا دوبل کنند.