حمایت غیرمنتظره اسطوره آلمان و بایرن از میزبانی قطر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طی یک دهه گذشته و پس از فرصت دادن به میزبانی جام جهانی در قطر، این تصمیم به دلیل نقض قوانین حقوق بشری در این کشور و کمتر از دو ماه مانده به آغاز به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. از این بازی ها هنوز هم توسط برخی از بزرگترین های دنیای فوتبال مورد انتقاد قرار می گیرند. اما اولی هوینس گفت که شرایط برای کارگران در قطر بهتر شده است و میزبانی جام جهانی در آنجا حتی به نفع آنها بوده است.

اولی هونس گفت: در مورد جام جهانی باید بگویم که بایرن مونیخ می تواند تضمین کند که شرایط کار در قطر بهتر شده است، البته این رویه فقط در مورد قطر بود و شرایط آنجا بهتر شده است. نه در دبی و کویت و جاهایی از این دست.» زمانی که قطر شانس میزبانی جام جهانی را داشت، انتقادات زیادی در مورد این تصمیم وجود داشت. اما فراموش نکنیم که کارگران با جام جهانی بهتر از میزبانی جام جهانی به عنوان یک رویداد هستند.


سرویس خبر شماره: 1845233
03 مهر 1401 ساعت 18:19 |
4.3K |

0نقطه نظر

وضعیت بهتر شده است؛

آندریاس رتیگ، مهمان آلمانی شبکه “ورزش وان” به شدت به برگزاری جام جهانی در قطر اعتراض کرد و اولی هونس به او گفت: “می خواهم از آندریاس رتیگ، پادشاه ریاکاری سوال بپرسم. آیا او ترجیح می دهد یک یخی بگیرد. در زمستان دوش بگیرید؟” یا علاقه دارد از گاز ما که از قطر وارد می شود استفاده کند؟ آیا تا به حال به این مسائل فکر کرده است؟”



مجله اخبار فوتبال خارجی

اولی هونس اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ از میزبانی جام جهانی قطر دفاع کرد.

حمایت غیرمنتظره اسطوره آلمان و بایرن از میزبانی قطر