زندی: ما با استعفای دقیق مخالفت کردیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید زهی که از سرمربیگری شمس آذر قزوین استعفا داده بود تمرینات این تیم را از سر گرفت. شهاب زندی مدیرعامل این باشگاه در خصوص این اتفاق به خبرنگار ما گفت: باشگاه کارشکنی نکرد و بی ادبی نکرد. پول و پاداش به موقع پرداخت شد، کارهایی که باید انجام شود به موقع انجام می شد. سوء تفاهم شد و آقای دهیکی استعفا داد و هیئت مدیره پذیرفت، اما من با استعفای آقای دهیکی موافق نبودم. در جلسه ای که با اعضای تیم و مدیران داشتیم سعی کردیم سوءتفاهم را برطرف کنیم و بعد از جلسه همه چیز حل شد. در بین مسئولان استانی به جز رئیس تیم فوتبال با هیچکس جلسه ای نداشتیم هر چند که آنها پاسخگوی ما هستند اما مسئولیت این تیم بر عهده من است و با مشورتی که با معاون رئیس جمهور انجام دادم. و مشاوران باشگاه جلسه ای برگزار کردیم و سوء تفاهمات برطرف شد و آقایی تمرینات خود را از سر گرفت.
وی در مورد اینکه گفته می شد سلمان تاجدار جایگزین سعید دخی شده است، ادامه داد: آقای تاجدار با هماهنگی من آمده بود تا تکلیف آقای دخی مشخص شود تا تیم بین زمانه بدون مربی نماند. آقای تاجدار هم اعلام کرده بود که به صورت موقت می آید و به دلیل دوستی با من این مسئولیت را پذیرفت. من به عنوان مدیر عامل نمی توانم جلوی کار را بگیرم. ما به راه خود ادامه می دهیم، انتظار یک آقای دقیق را داشتیم. اما باید به آینده نگاه می‌کردیم زیرا هفته آینده مسابقه داریم.

شمس آذر مدیرعامل لیگ آزادگان درباره جایگاه برتر و پیشرفت خوب لیگ آزادگان توضیح داد: به دلیل برنامه ریزی خوب، پیش فصل را زود شروع کردیم. تمرینات قدرتی انجام دادیم و اردوهای پیش فصل و بازی های دوستانه به خوبی پیش رفت و با آمادگی کامل وارد مسابقات شدیم. خدا را شکر از تلاش و پشتکار سعید تشکر می کنم اما ما یک تیم حرفه ای هستیم و همه چیز قوانینی دارد و قبل از تیم بودن، یک خانواده هستیم. اگر آقای تقیحی مشکلی داشته باشد نیازی به استعفا نیست چون خانه خودش است و می تواند صحبت کند و مشکل ایشان سوء تفاهم بین ایشان و مالکان بوده که بحمدالله حل شد.
وی در خصوص استعفای دقیق خود قبل از فصل نیز گفت: این یک اتفاق خانوادگی بود و چیز خاصی نبود. مشکل خاصی نبود و من به عنوان مدیرعامل مشکلی با آن ندارم. از طرفی سعید هم همینطور. برخی از افراد سعی می کنند شوخی کنند و برای تیم در بالای تخته شوخی هایی وجود دارد.
وی افزود: امیدوارم با تلاش سعید دخی، مدیران و مالکان، اعضای تیم و بازیکنان تلاش کنیم تا حریم خود را حفظ کنیم و باعث خوشحالی مردم قزوین شویم.
زندی یادآور شد: از زحمات آقایان باجی وند سرپرست تیم فوتبال، نصرالله خواجه گیری نایب رئیس و مجید رضایی تشکر می کنم. غیر از اینها هیچ کس در جلسه ما حضور نداشت و صاحبان دست من را در همه زمینه ها باز گذاشتند. با توجه به اینکه تصمیم گیرنده نهایی اینجانب به عنوان مدیرعامل هستم، با استعفای آقای دخی مخالفت کردم. در نهایت، در مقابل همه، من اولین و آخرین تصمیم گیرنده هستم و نه چیز دیگری.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با تصمیم شهاب زندی و سعید دهیکی برای از سرگیری تمرینات شمس آذر، سوءتفاهم ها برطرف شد، این خبر مدیرعامل باشگاه است.

زندی: ما با استعفای دقیق مخالفت کردیم


سرویس خبر شماره: 1845237
03 مهر 1401 ساعت 18:21 |
247

0نقطه نظر