حمله فولاد در عرصه جهنم برای اولین پیروزی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد خوزستان امروز از ساعت 21:30 به مصاف تراکتور می رود که تاکنون نتوانسته دروازه حریف را باز کند.
شاگردان نکو در رویارویی با صنعت نفت آمار عجیبی از خود به جای گذاشتند، 75 درصد مالکیت بازی را در اختیار داشتند، 11 شوت زدند و 4 موقعیت گلزنی داشتند که با سد محکمی به نام مرادیان روبرو شدند. فولادی ها در آن بازی 707 پاس انجام دادند که 87 درصد از آنها به مقصد رسیدند.

نکونام امیدوار است تلاش 100 دقیقه ای شاگردانش در کنار حمایت هواداران فولاد منجر به اولین پیروزی تیمش در لیگ جاری شود.

حمله فولاد در عرصه جهنم برای اولین پیروزی

در بازی بعدی اما فولادی ها نمایش متفاوتی را در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشتند که البته مورد تمجید برخی قرار گرفت. پرسینگ ثابت و نظم در تمام نقاط زمین باعث شد شاگردان گل محمدی تنها یک شوت در چارچوب داشته باشند و فولادی ها نیز امیدوار بودند که بتوانند موقعیت های اندک خود را به دست آورند اما آنها نیز ناکام ماندند و تساوی دوم بدون گل بود. برای اهوازی ها

کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، عارف آغاسی، مهدی شیری، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، ساسان انصاری، احسان پهلوان، وریا غفوری و مجید علیاری.
نکته مثبت فولاد در این دیدار حضور تماشاگرانی خواهد بود که امیدوارند نکونام 100 دقیقه با شاگردانش بجنگد و راه فولاد را به سوی پیروزی ها از امروز در میدان آغاز کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1840380
سپتامبر 04, 1401 در 01:17 ب.ظ
2.3K |

2نقطه نظر

کریستوفر کنت که در هر بازی فقط یک سیو داشت، البته فرصت برخورد توپ ترابی به تیرک دروازه را نیز به ارمغان آورد و دروازه او تا این لحظه در لیگ بسته باقی مانده است.
فولاد اما امروز تشنه گل خواهد بود و به گفته نکونام در نشست خبری با دو مهاجم وارد زمین خواهد شد و این احتمال وجود دارد که این دیدار را با ترکیب 4-4-2 آغاز کند. با توجه به عملکرد مثبت تیم فولاد احتمالا تغییری نسبت به بازی پرسپولیس ایجاد نخواهد شد و با ترکیب زیر وارد زمین خواهند شد.