پیراهن متئوس و تاریخی مارادونا به موزه اهدا شد (تصویر)

قهرمان لیگ قهرمانان 2022-23: امیدوارم امسال بایرن قهرمان لیگ شود نه رئال مادرید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لوتار ماتیوس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، پیراهن دیگو مارادونا در فینال جام جهانی 1986 را به موزه افسانه های فوتبال اهدا کرد.

پیراهن متئوس و تاریخی مارادونا به موزه اهدا شد (تصویر)

متئوس درباره جام جهانی 2022 و شانس قهرمانی صحبت کردآلمان قطعا یکی از شانس ها خواهد بود و سپس می توانم به آرژانتین، اسپانیا، فرانسه و برزیل اشاره کنم. فکر می کنم نباید فقط به یازده بازیکن اصلی تیم ها نگاه کرد. تیمی می تواند قهرمان شود که بازیکنان تاثیرگذاری روی نیمکت داشته باشد. ممکن است در این جام جهانی شاهد شگفتی هایی باشیم و هیچ چیز قابل پیش بینی نباشد. جام جهانی امسال می تواند خاص و پر از شگفتی باشد.»

بهترین هافبک تاریخ آلمان: به نظر من تونی کروس بهترین هافبک تاریخ فوتبال آلمان است. به افتخاراتش نگاه کن جام جهانی 2014، چهار لیگ قهرمانان با رئال و یک لیگ قهرمانان با بایرن مونیخ. فتح تمام جام ها با رئال و بایرن کروس را در جایگاهی بالاتر از بقیه قرار می دهد.


سرویس خبر شماره: 1840382
سپتامبر 04, 1401 در 1:20 ب.ظ
849 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دیگو به زودی درگذشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته لوتار ماتیوس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان که در پنج دوره جام جهانی حضور داشت، پیراهن دیگو مارادونا را در فینال سال 1986 مقابل مکزیک در موزه افسانه ها در فوتبال مادرید ارائه کرد. ماتئوس در این بازی با مارادونا پیراهن خود را عوض کرده بود. در فینال آرژانتین با نتیجه 3 بر 2 آلمان را شکست داد.

شانس پیوستن به رئال مادرید:در سال 1991، زمانی که برای اینتر بازی می کردم، پیشنهادی از رئال داشتم. رامون مندوزا، رئیس وقت رئال در ژنو با من صحبت کرد و ما به توافق رسیدیم، اما قرار بود با هوگو سانچز معاوضه شوم. اتفاقی نیفتاد سانچز انتقال به اینتر را نپذیرفت و همه چیز لغو شد من می خواستم برای رئال مادرید بازی کنم اما نتوانستم.

متئوس در مصاحبه با مارکا گفت: بین دو نیمه فینال بود که با مارادونا پیراهن را عوض کردیم. نتیجه فینال برای ما تلخ بود اما پیراهن دیگو برای من بهترین خاطره این جام جهانی بود. من با دیگو دوست بودم و با اینکه زیاد با هم صحبت نکردیم، هر بار از ملاقات با او خوشحال بودم و از بودن در کنار هم لذت می بردم. خبر مرگش را باور نکردم. چند ساعت طول کشید تا باور کنم دیگو دیگر بین ما نیست. او آدم فوق العاده ای بود و دلمان برایش تنگ شده است. دیگو خیلی سریع مرد.”