خاطره تلخ زارع و پژمان نوری از داوری بازی استقلال

با این حال حالا زارع با تفکراتی متفاوت تیمش را در سومین بازی این فصل مقابل استقلال قرار خواهد داد. نکته جالب این دیدار برای ملوان بندرانزلی سرمربی و مدیرعامل است که داور این اختلاف خواهد بود. جایی که خاطره تلخی از قضاوت پیام حیدری برای این تیم نگه می دارند.

ملوان فردا در شرایطی به مصاف استقلال می رود که مازیار زارع و پژمان نوری خاطره خوبی از داوری آن بازی ندارند.

خاطره تلخ زارع و پژمان نوری از داوری بازی استقلال

در این بازی که به میزبانی انزلی برگزار شد، ملوانان پس از برخورد به تیرک دروازه فکر کردند ضربه آنها تبدیل به گل شد. حیدری اما نگاه متفاوتی به شاهد درگیری عجیب در اواخر بازی داشت. اتفاقی که منجر به حبس چند ساعته داوران در رختکن شد و رفعتی به عنوان ناظر درگیری دو تیم ملوان و رایکا را با مشکل مواجه کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در همین زمینه گفته می شود پس از اتفاقاتی که در این بازی رخ داد، پیام حیدری از کمیته داوران درخواست کرد که هرگز به عنوان داور بازی های مارینرز انتخاب نشود اما اکنون پس از حدود دو سال این داور همدانی یک بار دیگر قضاوت ملوان را بر عهده گرفت و باید دید… بازی با چه شرایطی توسط زارع و پژمان نوری دنبال خواهد شد؟

آخرین حضور مازیار زارع برای تیمش در ورزشگاه آزادی با خاطره خوشی همراه نبود و آنها در مرحله دوم لیگ برتر شکست سختی را از این تیم متحمل شدند. زارع در پایان بازی مدعی شد که تیمش به دنبال نمایشی تهاجمی بوده و مقابل حریف تحت تاثیر آن قرار گرفته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملوان که در هفته های اخیر توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و از منطقه سقوط دور بماند، فردا در دور هشتم حذفی جام حذفی در آزادی به مصاف استقلال می رود.

آخرین باری که حیدری برای ملوان سوت زد، بازی سه فصل پیش مقابل رایکا در انزلی در لیگ دسته اول بود که با جنجال های زیادی به پایان رسید. در اواخر بازی اما گزارش پیام حیدری باعث شد تا مازیارزاره و پژمان نوری و همچنین باشگاه ملوان از چند بازی خانگی محروم شوند و شرایط سختی را تحمل کنند.


سرویس خبر شماره: 1871290
30 فوریه 1401 در 8:53 ب.ظ
10.9 هزار |

5نقطه نظر