داروین نونز از تیم اروگوئه خارج شد – اما باید برای لیورپول خوب باشد – لیورپول اف سی

داروین نونز، مهاجم لیورپول به دلیل مصدومیت از ترکیب اروگوئه کنار رفت.

این بازیکن 24 ساله در انتخاب مارسلو بیلسا برای درگیری دوستانه با کشور باسک و فرانسه در تعطیلات بین‌المللی آتی حضور داشت.

با این حال، او پس از بروز مشکل همسترینگ در جریان شکست 4-3 قرمزها مقابل منچستریونایتد در روز یکشنبه، شرکت نخواهد کرد.

پس از بازی، یورگن کلوپ گفت: ما مشکلاتی داشتیم. لوچو (لوئیس دیاز) کشاله ران خود را احساس کرد، داروین همسترینگ خود را، امیدوارم اینطور نباشد. و من فکر می کنم کودی گاکپو مچ پایش را پیچانده است. من آن را ندیدم، پس باید ببینیم.

نمی دانم آنها اولین بازی خود را چه زمانی انجام می دهند، اما احتمالاً در چهار یا پنج روز دیگر، برنامه دیوانه کننده ای است. بیایید امیدوار باشیم که آنها بتوانند از آن عبور کنند و سپس بقیه فصل شروع شود.

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 17 مارس 2024: داروین نونیز (L) لیورپول و کاپیتان ویرجیل فن دایک پس از بازی یک چهارم نهایی جام حذفی بین باشگاه منچستریونایتد و باشگاه لیورپول در اولدترافورد افسرده به نظر می رسند.  منچستریونایتد در وقت اضافه 4-3 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

اینجا آنفیلد است می‌داند که علیرغم کناره‌گیری از وظایف بین‌المللی، امید وجود دارد که نونز دیگر شکست تناسب اندام را به کلوپ ندهد.

گمان می رود که مشکل جزئی این مهاجم تا زمانی که لیورپول در 31 مارس در آنفیلد به مصاف برایتون برود حل شود.

باید دید آیا می توان همین را در مورد دیاز گفت، که با وجود ناراحتی در کشاله ران خود، روز دوشنبه برای انجام وظیفه در کلمبیا حاضر شد.

این در حالی است که گاکپو هنوز از ترکیب هلند خارج نشده است.

لیورپول امیدوار است که اخبار مثبتی در مورد هر دو بازیکن در میان پاکسازی بیشتر اتاق درمان قبل از شروع بازی دریافت کند.

بدون هر گونه شکست، کورتیس جونز در برابر برایتون (31 مارس) به تیم بازخواهد گشت، در حالی که دیوگو جوتا، ترنت الکساندر-آرنولد و آلیسون بکر از ریکاوری خود خیلی عقب نیستند.


This Is Anfield را در ادامه دنبال کنید واتساپ برای اخبار فوری، رسانه ها و موارد دیگر!

https://www.thisisanfield.com/2024/03/darwin-nunez-withdraws-from-uruguay-squad-but-should-be-okay-for-liverpool/ منبع: