اخباری: سیر شدیم برای ما دعا کنید!


سرویس خبر شماره: 2017384
8 اردیبهشت 1403 ساعت 09:21 |
2.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

تیم ما برد اما دیگر نمی دانم چه بگویم

اردکان سرمربی چادرملو در دیدار تیمش مقابل مس کرمان به تصمیم داور معترض شد.

اخباری: سیر شدیم برای ما دعا کنید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان چادرملو اردکان در هجدهمین دوره جام حذفی فوتبال در ضربات پنالتی مقابل مسکرمن به برتری رسیدند تا تنها تیم لیگ یک در بین 8 تیم برتر این دوره از مسابقات باشد.

سعید اخباری سرمربی چادرملو در نشست خبری پس از این دیدار گفت: به هر دو تیم و تیم مس کرمان خسته نباشید می گویم. تیم باسابقه مس کرمان سال هاست در لیگ برتر بازی می کند. به آقای محمدی بابت تیمی که ایجاد کردند تبریک می گویم. مس از آن دسته تیم هایی است که فوتبال بازی می کند و تکنیک دارد. از زمان ورود آقای محمدی به مس کرمان هم نتایج این تیم و هم سبک بازی آنها نشان از تغییر این تیم دارد.

او اضافه کرد: تیم ما برای صعود می جنگد و در عین حال نگاهی اجمالی به جام حذفی داشتیم. سومین بازی جام حذفی بود و هر سه بازی را خارج از خانه انجام دادیم. بچه های ما کار خوبی می کنند و با وجود برنامه فشرده بازی ها و هر 5-6 روز یک بازی باید انجام شود.

چادرملو سرمربی تیم ادامه داد: در جریان این دیدار تیم مس میزبان این دیدار بود. من بازی را با ترکیب و تغییرات بازیکنان شروع می کنم. بازی به تساوی کشیده شد و هر دو تیم فوتبال فنی خود را ارائه کردند. فکر می کنم باز هم داور اشتباه کرد، متاسفانه در صحنه اعلام پنالتی به سود مس، به نظرم باید درایت بیشتری می کرد. چیزی که من دیدم و فیلمی که دیدم، ایرادی که شد این است که به نظر ما خطایی صورت نگرفته است. تبریک به داور. آنها کار خود را کردند. اعلام پنالتی باعث شد در پنج دقیقه آخر خودکشی کنیم و خدا را شکر به بازی برگشتیم.

1992550

اخباری در ادامه سخنان خود گفت: در وقت اضافه عملکرد بهتری داشتیم و حتی در طول مسابقه هم می توانستیم پیروز شویم. تیم مس هم شانس داشت اما ما نشدیم. بچه های ما خیلی دعوا کردند و دویدند. تصمیم داور می توانست موثر باشد. الان تیم ما برد اما دیگر نمی دانم چه بگویم. ما به اندازه کافی یک سری مشکلات داشتیم. امیدوارم دقت و ظرفیت جامعه داوری ما طی چند هفته اخیر افزایش یابد. به خدا اگر صحبت می کنیم به خاطر حق مردم استان و شرکتی است که برای ورزش به عنوان یک فعالیت اجتماعی هزینه می کند. از طرف کسانی که توقع موفقیت دارند می گویم باید در هفته های پایانی قهرمانی دقت و درایت بیشتری نشان دهیم.

چادرملو اردکان سرمربی تیم افزود: این تیم در دومین سال حضور او به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافت. شش روز دیگر یک بازی جام آزادگان داریم و باید خوب ریکاوری کنیم، دعا کنید با این جغرافیایی که در لیگ یک وجود دارد به مسابقات برسیم.

اخباری درباره دلیل مخالفت خود با داوری توضیح داد: امروز چهار بازی متوالی همین اتفاق برای ما افتاد. میانگین سنی تیم من به 24 سال نمی رسد. بچه های ما جوان و هیجان انگیز هستند. وقتی می بینند بارها به آنها ظلم می شود، احساساتی می شوند. سعی کردم تیم را دور هم جمع کنم و به بچه ها انرژی و انگیزه بدهم تا به بازی برگردند. به هر حال داور اشتباه کرد و ما باید رعایت کنیم و کار دیگری نمی توانیم بکنیم. خوشحالم در این شرایط بازیکنان به بازی برگشتند، فوتبال بازی کردند و تیم حریف را شکست دادند. داور هم انسان است و انسان ها حق دارند اشتباه کنند اما همانطور که چندین بار برای تیم ما اتفاق افتاد بازیکنان ما بدبین شدند و استرس داشتند.

مجله اخبار فوتبال داخلی