اسمار پست پرسپولیس را سپرد. حالا بازی با سپاهان اهمیت بیشتری پیدا کرد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند



فرشاد پیوس بازیکن سابق تیم پرسپولیس در گفت و گو با خبروزشی، درباره شکست این تیم در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم اراک و حذف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهاراتی را بیان کرد.

چه اتفاقی در اراک افتاد که باعث شد پرسپولیس اینطور حذف شود؟
پنالتی ها از قدیم به ضربات بی رحمانه معروف بودند و در نهایت این بار پرسپولیس هم این ظلم را در نظر گرفت و فرصت خوبی برای ورود به مرحله یک چهارم نهایی را از دست داد. واضح است که این مشکل چیزی از ارزش ها و شایستگی های تیم پرسپولیس کم نمی کند، اما اگر بخواهیم دقیق تر به بازی نگاه کنیم، باید گفت که پرسپولیس نتوانست با انگیزه بازیکنان پرسپولیس برابری کند. تیم آلومینیوم اراک.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟
متاسفانه بچه های پرسپولیس آنطور که باید برای این دیدار انگیزه نداشتند. قبل از زدن گل دوم شرایط خیلی خوبی داشتیم اما به نظر می رسد تیم بعد از زدن گل دوم یک قدم به عقب رفت و تصمیم گرفت مثل یک تیم خوشحال از نتیجه دفاع کند. این وضعیت هیچ وقت برای پرسپولیس جواب نداد و دیدیم این بار هم جواب نداد. وقتی دروازه بان اصلی و باتجربه تیممان را نداشتیم که پنالتی می زند، نباید بازی دفاعی را شروع می کردیم و پنالتی می زدیم. نباید منتظر سوت پایان می ماندیم بلکه باید همین روند را ادامه می دادیم.

چه اتفاقی افتاد که تیم آلومینیوم در نیمه دوم اینقدر متفاوت به نظر رسید؟
تعویض در نیمه دوم همیشه نقش مهمی در شرایط یک تیم دارد. متاسفانه حذف دو بازیکن ارونوف و ترابی از بازیکنان پرسپولیس این فرصت را به بازیکنان آلومینیوم داد تا دست از دفاع بردارند و با حمله 10 نفره دروازه پرسپولیس را باز کنند. این شرایط اصلا برای ما خوب نبود و در نهایت دو گل از تیم آلومینیوم دریافت کردیم که منجر به تساوی و حذف پرسپولیس شد.

اکنون وضعیت چگونه خواهد بود؟ فکر می کنی شرایط برای پرسپولیس در قهرمانی چگونه پیش می رود؟
یک بازی مهم 6 امتیازی مقابل سپاهان در لیگ پیش رو داریم که قطعاً در آن پیروز می شویم و به قهرمانی می رسیم. مطمئنم این شکست در زمان خوبی رقم خورد و شاید با از دست دادن جام حذفی، قهرمانی لیگ برتر برای پرسپولیس اهمیت بیشتری پیدا کرد. چون بچه ها می دانند که باید با جان و دل مقابل سپاهان بازی کنند و با شکست دادن این حریف، هفته آینده مقابل سپاهان جشن قهرمانی خواهند گرفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال