آرن اسلات می تواند از “فرصت بسیار نادر” در لیورپول بهره مند شود

آرن اسلات می تواند یک “فرصت بسیار نادر” برای ورود به باشگاهی که از یک موقعیت اولیه قوی کار می کند، داشته باشد اگر به او کار لیورپول داده شود.

به نظر می رسد پس از توافق بر سر بسته غرامت با فاینورد، به نظر می رسد که این بازیکن 45 ساله به عنوان جانشین یورگن کلوپ منصوب شود، که نشان می دهد زمانی که جزئیات نهایی قرارداد مشخص شود، انتصاب قریب الوقوع است.

پل رابینسون که در پادکست Inside Track از Football Insider صحبت می کرد، معتقد است که مرد هلندی در زمان مناسب هدایت را برعهده می گیرد و به جای اینکه وظیفه احیای یک غول خفته به آنفیلد باشد، در شرایط خوبی به باشگاه می آید.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس گفت: لیورپول این بار با تاریخچه و بزرگی باشگاه و فرصتی برای انتخاب باشگاهی که در فرم مناسبی است، در راه است.

آنها دقیقاً در جایی که می خواهند در حال حاضر باشند نیستند. آنها مشخصاً از چند مسابقه حذف شده اند، به نظر می رسد که در لیگ نیز پس از باخت اورتون کنار رفته اند. اما به عنوان یک مدیر، به ندرت باشگاهی را انتخاب می کنید که در وضعیت خوبی باشد.

این یورگن کلوپ است که در زمان مناسب برای او می رود. اخراج شدن او یا باشگاهش در 10 بازی پیاپی شکست خورده نیست. به عنوان یک مدیر، این فرصت بسیار نادری است که باشگاهی را انتخاب کنید که خوب کار می کند.

بیشتر بخوانید: پل جویس اواخر شب اخبار موفقیت بزرگ را به همراه نزدیک شدن لیورپول به آرن اسلات منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: روبن آموریم از تاکتیک لیورپول خجالت زده رفت که نتیجه معکوس داشت

بسیاری از روایت‌هایی که در مورد ترک لیورپول کلوپ وجود داشت، بر این موضوع متمرکز بود که چقدر برای جانشین او سخت خواهد بود تا به میراثی که یکی از بهترین مدیران تاریخ قرمزها بر جای گذاشته است، عمل کند.

با این حال، رابینسون با نگاه کردن به آن از زاویه دیگری معادله را تغییر داده است که اسلات واقعاً می‌تواند در زمان بسیار خوبی وارد بازی شود، با توجه به اینکه او هدایت باشگاهی را بر عهده خواهد گرفت که علیرغم رکود آوریل که به طور مؤثری از سلامتی برخوردار است. برای ما یک شکست در قهرمانی لیگ برتر تمام شد.

به طور کلی زمانی که یک مدیر جدید منصوب می شود، چه در طول تابستان و چه در اواسط فصل، به این دلیل است که سلسله مراتب معتقدند که تغییر جهت برای متوقف کردن دوره افول لازم است.

لیورپول ممکن است در حال پایان دادن به آخرین مبارزات کلوپ با ناله باشد، اما این بازیکن آلمانی همچنان سکوی بسیار محکمی را برای جانشین خود باقی می گذارد تا بتواند بر روی آن بسازد – بسیار دور از زمانی که او مجبور شد تکه هایی از سلطنت شکسته برندان راجرز را در دست بگیرد. 2015.

پیروی از یک اسطوره باشگاه می تواند یک سوال دلهره آور باشد، همانطور که گریم سونس در نیمه اول دهه 1990 متوجه هزینه های او در آنفیلد شد، اما اسلات قبل از اینکه قرمزها او را دعوت کنند کاملاً از این موضوع آگاه بوده است. .

برای او که آشکارا اعلام کند که این شغل را می‌خواهد، حتی زمانی که هنوز در فاینورد کار می‌کند، نشانگر قوی است که نشان می‌دهد او از چالش لذت می‌برد نه اینکه تحت تأثیر آن قرار بگیرد.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/27/robinson-slot-rare-opportunity-liverpool/ منبع: