دعوت موریس از هواداران سپاهان؛ دشمن ما در خانه نیست!



خوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: عیدتان مبارک. فردا یک بازی جذاب مقابل نساجی داریم. بسته به شرایط جدول آمدند از ما امتیاز بگیرند. بازی جذابی خواهد بود و آنها برای ما مشکل ساز هستند. او حریف قابل احترامی است و ما به بهترین ها امیدواریم.

مورایس درباره غیبت هواداران در تمرین سپاهان پس از مطرح شدن این موضوع گفت: گاهی به دلیل زمینی که داریم شرایط مهیا نیست. ما دو حوزه آموزشی داریم. زمین تمرینی که جایگاه دارد در حال حاضر در حال تعمیر است و این زمین دیگر برای هواداران مناسب نیست.

وی در خصوص نتایج ضعیف اخیر تیمش گفت: اصلا از نتایج اخیر راضی نیستم. شادی برای من یک پیروزی است.

سرمربی سپاهان درباره تغییر ترکیب تیمش مقابل صنعت نفت گفت: تغییرات ما برای کسب نتیجه بهتر بود. وقتی توپ نداریم باید با 9 یا 10 مدافع بازی کنیم.

وی درباره غیبت های تیمش گفت: دانشگر برای بازی فردا مصدوم است و محمد کریمی را هم نداریم. آریا هم مصدوم است اما وضعیت بهتری دارد. به احتمال زیاد او فردا دقایقی بازی خواهد کرد. او این هفته تمرینات خود را آغاز کرد.

مورائیس افزود: شرایط این فصل عادی نبود. ما باید وضعیت پس از این اتفاقات را حفظ کنیم. بعضی چیزها برای من عادی نیست. زندگی چالش هایی دارد که باید بر آنها غلبه کنیم.

وی ادامه داد: گاهی اتفاقاتی می افتد که زندگی ام را از دست می دهم. گاهی باید تلاش کنم تا خودم را برگردانم. این کنفرانس مطبوعاتی برای آن سؤالات در نظر گرفته نشده است زیرا فردا بازی داریم، اما خوشحال می شوم که کنفرانس خبری داشته باشم و در مورد آن صحبت کنم. گاهی اوقات پاسخ هایی وجود دارد که دور از واقعیت است.

مورائیس در پایان افزود: در یک مسابقه حریفانی داریم. امسال برخی مخالفان از ما شکایت کردند. همه می دانند در مورد کدام تیم ها صحبت می کنم. آنها از دیدن ما در مقابل هم خوشحال خواهند شد. این باعث پیروزی آنها می شود. هواداران ما باید بفهمند که حریف ما خانه ما نیست. این بازیکنان ارزشش را دارند و با هم می توانیم تفاوت ایجاد کنیم. به همین دلیل است که می‌خواهم هواداران در ورزشگاه باشند و به این فکر کنند که با چه کسی باید مبارزه کنند. فقط با هم می توانیم مسیر متفاوتی را طی کنیم. ما در شرایط سخت به وحدت بیشتری نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: دستیار کیروش در نشست خبری پرسپولیس حضور یافت/ بیرانوند رختکن خود را باز کرد/ اخراج عثمر سختگیرانه بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال