دوایت یورک می‌گوید که راسموس هوجلوند علیرغم رشد ثروتش «هنوز به اندازه کافی قانع‌کننده نیست» – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات


دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد مدعی شده است که با وجود بهبود ثروتش در زمین، هنوز به طور کامل در راسموس هوجلوند فروخته نشده است.

یونایتد تابستان گذشته 72 میلیون پوند برای جذب هوجلوند از آتالانتا هزینه کرد.

هوجلوند علیرغم اینکه قبل از حذف تحقیرآمیز شیاطین سرخ از این رقابت ها در لیگ قهرمانان پرکار بود، به سختی توانست در لیگ برتر به گل برسد.

ملی پوش دانمارکی شروع سختی را در لیگ برتر انگلیس تجربه کرد و به 14 بازی نیاز داشت تا در نهایت اردک خود را بشکند.

هوجلوند سرانجام در روز باکسینگ دی در جریان یک پیروزی مهیج مقابل استون ویلا حساب گلزنی خود در لیگ برتر را باز کرد. او اعتصاب پیروز در آن موقعیت بود.

از آن زمان، طلسم یونایتد در یک مسیر صعودی قرار گرفته است. در سال 2024، هجلوند در 5 بازی گلزنی کرده است. هوجلوند همچنین رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد و به جوانترین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در شش بازی متوالی لیگ برتر گلزنی کرده است.

ستاره متولد کوبنهاون تا کنون 13 گل و دو پاس گل در 31 بازی در تمام رقابت ها به ثمر رسانده است.

لازم به ذکر است وی چندین درگیری را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

موفقیت های او باعث شد تا او جایزه بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر را دریافت کند.

با این حال، به گفته یورک که در talkSPORT صحبت کرد، هوجلوند هنوز چیزهای زیادی برای اثبات دارد تا بتواند مقاله تمام شده در نظر گرفته شود.

برنده سه گانه 1999 گفت: “من فکر می کنم خوش بینانه احتمالاً کلمه درستی در این لحظه از زمان است. وقتی به یونایتد می روید و شروع بسیار بدی می کنید، کاری که او انجام داد، فقط می پرسید که آیا او هرگز (گل ها) را برمی گرداند.”

او جوان است، او در تیمی بازی می کند که در حال مبارزه است و ناسازگار است، بنابراین شرایط بسیار دشواری برای او است، به خصوص با چنین برچسب قیمتی.

یورک اضافه کرد: «این چیزهای زیادی است که از یک مرد جوان می‌خواهیم. اما با کمی پشتکار، نشانه هایی از خود نشان می دهد. او در حال حاضر هنوز به اندازه کافی برای من قانع کننده نیست، اما خوشحالم که او حداقل چند گل دریافت کرده است.”

هوجلوند و یونایتد روز شنبه به میادین بازمی‌گردند، زمانی که به استادیوم Gtech Community می‌روند تا به مصاف برنتفورد توماس فرانک بروند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/28/dwight-yorke-says-rasmus-hojlund-is-still-not-convincing-enough-despite-his-upturn-in-fortunes-278111/ منبع: