رجب زاده: فصل می توانست با برد شروع شود

وی در خصوص داوری این دیدار گفت: در مجموع عملکرد داور خوب بود اما داور در یکی دو صحنه اشتباه کرد، شاید به دلیل دوری فاصله و اینکه کمک داور می توانست بهتر به او کمک کند. دوم اینکه وقتی توپ حسین مهربان به مدافع حریف برخورد کرد باید پنالتی به سود ما گرفته می شد.

وی درباره این بازی گفت: بازی قدرتمندی از سوی هر دو تیم انجام شد و در طول بازی چندین ضربه به دروازه حریف زدیم و حتی یک موقعیت تک به تک داشتیم که می توانستیم گل بزنیم اما دروازه بان تیم مقابل واکنش نشان داد. خوب.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی در نشست خبری پس از دیدار مقابل یک پارس اصفهان که با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: اول از همه خوشحالم که به اصفهان و ورزشگاه فولادشهر آمدم و خاطرات زیادی برایم زنده شد. من .

فجر سپاسی سرمربی تیمش معتقد است تیمش در اولین بازی لیگ یک مستحق برد بود.

رجب زاده: فصل می توانست با برد شروع شود

فجر سپاسی سرمربی شیراز یادآور شد: بازیکنانم زحمت کشیدند و عملکرد بسیار خوبی داشتند و طبیعی بود که تیم حریف در جریان بازی توپ را به حرکت درآورد اما با توجه به اهداف تاکتیکی خود فضا را بستیم و به آنها اجازه نتیجه ندادیم. هدف ما. ما فقط یک فرصت به آنها دادیم و آن هم خطای موقعیت یابی بازیکنانم بود اما در مجموع فکر نمی کنم تیم حریف بتواند روی دروازه ما فشار بیاورد.

رجب زاده اضافه کرد: در ضدحملات طبق برنامه ای که داشتیم ممکن بود موقعیت های بیشتری داشته باشیم اما متاسفانه برخی از بازیکنانم عجولانه تصمیم گرفتند اما با این شرایط از روحیه جنگندگی بازیکنانم تشکر می کنم و می گویم به آنها نمی رسد. خسته فکر می کنم روند تیمی ما خوب بود و حتی ممکن است این بازی را ببریم.


سرویس خبر شماره: 1840902
سپتامبر 07, 1401 در 01:03
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

امیدوارم ذوب آهن موفق شود.

سرمربی فجار در پایان با تشکر از مدیریت تیم وان پارس که پیش از بازی به وی تبریک گفتند، ابراز امیدواری کرد که تیم سابقش ذوب آهن بتواند به جایگاه اصلی خود در فوتبال ایران و آسیا برسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی