رسانه پرتغال: این دیسک تارامی در تاریخ جاودانه شده است

حسین حسینی دروازه بان ایران با امتیاز 6.4 در پایان نیمه اول بهترین بازیکن زمین بود. او حملات کم و بیش خطرناک ولز را مهار کرد و در این نیمه 2 سیو و 2 پرتاب از راه دور موثر به ثبت رساند.

ده ها بازیکن ایرانی و ولزی در بازی امروز.

در گزارش گل پوینت آمده است:

یک بازی عالی برای شروع روز با موقعیت های گلزنی، توپ هایی که به تیرک دروازه برخورد کردند و حتی اولین کارت قرمز جام جهانی 2022. ولز و ایران نیمه اول گرم و بدون گل داشتند اما در نیمه دوم جذابیت مسابقه کاملا شکسته شد.


سرویس خبر شماره: 1855535
4 آذر 1401 ساعت 20:39 |
87.9 هزار |

2نقطه نظر

مهاجم پورتو، بهترین بازیکن جدول از نظر امتیاز گل

در دقیقه 16 ایران به گل رسید که با آفساید علی قلی زاده این حرکت منتفی شد. جریان بازی به گونه ای بود که ولزی ها توپ بیشتری در اختیار داشتند و می خواستند حملات تهاجمی طراحی کنند، اما ایرانی های بسیار سریع با توپ از سد خود عبور کردند و برای پس گرفتن توپ به سختی تلاش کردند. شرایط تا پایان نیمه اول همین بود.

بهترین بازیکن زمین: مهدی طارمی
یک بازی باشکوه برای مهاجم پورتو. به لطف نیمه دوم رویایی، ایران قاطعانه پیروز شد و طارمی با اینکه گل نزد، نقش مهمی در این موفقیت داشت. او امتیاز 7.1 را به ثمر رساند که به یک پاس گل و بیشترین پاس گل (8) کاهش یافت. این آمار برای او رکورد بیشترین پاس گل داده شده توسط یک بازیکن آسیایی در تاریخ جام های جهانی را به ارمغان آورد. طارمی همچنین 11 پاس پیشرونده (دومین بازیکن برتر) و در مجموع 8 حرکت با توپ در محوطه حریف انجام داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تا دقایق پایانی ولزی ها کمی فشار خود را افزایش دادند اما ایرانی ها همیشه خطرناکتر بودند و در چند لحظه به دروازه نزدیک می شدند. تا دقیقه 86، لحظه ای که نتیجه بازی را رقم زد. هنسی که بهترین بازیکن ولز بود، بی پروا دروازه را ترک کرد و مهدی طارمی را زمین گیر کرد و در نهایت اولین کارت قرمز جام جهانی 2022 را دریافت کرد.

خلاصه عملکرد طارمی در بازی با ولز.
8 پاس کلیدی
2 ضربه
2 دریبل (1 دریبل موفق)
3 دوئل هوایی موفق
11 از دست دادن توپ

ولز در نیمه دوم حتی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت، اما ایران کیفیت ضدحملات خود را بهبود بخشید و خطرات زیادی ایجاد کرد. دقیقه 52 نمونه ای از این واقعیت بود. آزمون به سرعت از سمت راست فرار می کند و با ضربه ای دیدنی به تیرک چپ دروازه هنسی می زند. توپ برگشتی به دست علی قلی زاده افتاد که با ضربه محکمی از پشت محوطه جریمه به تیرک سمت راست برخورد کرد.

شاگردان کارلوس کی روش خطرناک تر بودند و توپ های آنها دو بار به تیرک ها برخورد کرد تا اینکه مهدی طارمی در دقایق پایانی با انزوا توسط هنسی سرنگون شد و در نتیجه دروازه بان حریف اخراج شد. یک لحظه تعیین کننده از این دیدار، زیرا ایرانی ها از این فرصت استفاده کردند و در وقت های تلف شده 2 گل به ثمر رساندند و تاریخ ساز شدند. بازی بزرگ پورتو طارمی.

سایت گل پوینت با انتشار این نمودار از پاس های کلیدی طارمی نوشت: 👏 مهدی طارمی 🇮🇷 اولین بازیکن آسیایی است که در یک بازی جام جهانی 8 پاس کلیدی داده است. یک رکورد تاریخی

سایت گل پوینت مهدی طارمی را به عنوان بهترین بازیکن بازی ایران و ولز معرفی کرد.

رسانه پرتغال: این دیسک تارامی در تاریخ جاودانه شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سایت گل پوینت که به بررسی داده های آماری و رتبه بندی بازیکنان در رقابت های مختلف می پردازد، مهدی طارمی را به عنوان بهترین بازیکن بازی امروز ایران و ولز انتخاب کرده است.