رسمی؛ داوران جنجالی ایتالیا این هفته محروم شدند


سرویس خبر شماره: 1822439 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 18:19 |
922 امتیاز خبر|

0نظرات

پائولو کاسارین، داور سابق فوتبال ایتالیا گفت: “وقتی به تصاویر تلویزیونی نگاه می کنید، درد کمی جلوتر از خط آفساید به نظر می رسد. همه چیز در دستان فناوری VAR بود و آنها این فرصت را داشتند که دقیقاً آنچه را که در فیلم می بینند ببینند. این یک صحنه آفساید است، آچربی 40 سانتی متر در آفساید بود و اینجا نیاز به تکنولوژی بود. بازی بلافاصله پس از گل به پایان رسید و داوران باید محروم شوند.”

این گل جنجالی اعتراضات حتی ژوزه مورینیو سرمربی رم را نیز برانگیخت و او روز گذشته از تصمیم داور پرتغالی به نفع هموطنش و البته رقیب مستقیمش در رقابت های لیگ اروپا انتقاد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گل فرانچسکو آچربی به اسپتسیا لوکا پیرتو و داور و ناظر وار لوئیجی ناسکا را محروم کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لاتزیو این هفته در یک بازی سخت و دیدنی با نتیجه 3 بر 4 از سد اسپیا گذشت و اولین گل این تیم در دقیقه 90 توسط فرانچسکو آچربی به ثمر رسید. بازبینی فیلم نشان داد که گل در آفساید به ثمر رسیده است، اما بازبینی صحنه خطا را اصلاح نکرد. از این پس کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا تصمیم گرفت لوکا پیرتو و لوئیجی ناسکا، داور این دیدار و ناظر وار را تا پایان فصل محروم کند و این دو داور دیگر مجبور به قضاوت در چارچوب مسابقه نباشند. سه هفته باقی مانده .