رسمی: آندره آ پیرلو در لیگ جرارد پیکه بازی خواهد کرد



سرویس خبر شماره: 1940821
ژوئن 09, 1402 در 01:48
6K |

0نقطه نظر

جرارد پیکه رئیس لیگ افسانه ها اعلام کرد که آندره آ پیرلو در یک مسابقه آخر هفته آینده شرکت خواهد کرد.

رسمی: آندره آ پیرلو در لیگ جرارد پیکه بازی خواهد کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کینگز لیگ در اسپانیا و شبکه های اجتماعی در حال رشد است. مسابقه ای که به میزبانی جرارد پیکه برگزار می شود یکی از پربیننده ترین رویدادهای آخر هفته است که در هر بازی چند مهمان ویژه حضور دارند.

بازیکنانی مانند رونالدینیو، کان آگوئرو یا نیکو پارجا قبلا تیم های مختلفی را در این رقابت ها پشت سر گذاشته اند و حالا نوبت آندره آ پیرلو است که یکشنبه هفته آینده، 4 ژوئن، به میادین بازگردد.

این را مسئول مسابقات اعلام کرد و فاش کرد که این اسطوره باتجربه ایتالیایی است که به عنوان ‘بازیکن 14’ شرکت خواهد کرد.

1881325

برای فاش کردن مهمان این هفته، مدیران مسابقات باید حدس می زدند که فوتبالیست کیست، زیرا هیچ کس نمی دانست پیکه چه کسی را انتخاب کرده است.

برای انجام این کار، آنها 64 گزینه را روی یک تصویر قرار دادند که بسیاری از آنها بازیکنان سابق فوتبال بودند و سرنخ هایی دریافت کردند تا اینکه جرارد رومرو، رئیس جاینتز، هویت پیرلو را حدس زد.

سپس حراجی برگزار شد که در آن رؤسای تمام باشگاه‌های رقیب با استفاده از ارز مجازی مسابقات برای پیرلو پیشنهاد دادند، جایی که رومرو دوباره برنده شد و کارت بازیکن را گرفت.

هافبک سابق ایتالیایی در سال 2017 از فوتبال خداحافظی کرد، سالی که آخرین فصل خود را با نیویورک در لیگ حرفه ای آمریکا سپری کرد.

1881324

آخرین بازی او به سال 2018 برمی گردد که در ورزشگاه جوزپه مه آتزا با حضور بیش از 45000 هوادار جشن گرفته شد. از آن زمان قهرمان جهان در آلمان 2006 به عنوان سرمربی مشغول به کار شد. اولین باشگاه او یوونتوس بود، باشگاهی که او در سال 2020 پس از اخراج مائوریتزیو ساری سرپرستی کرد و تنها تا پایان فصل در آنجا ماند.

در سال 2022 به فاتح کاراگومروک ترکیه رفت و در آنجا عملکرد خوبی نداشت و همین چند روز پیش در 24 می 2023 از کار اخراج شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی