ستاره آمریکایی: ما کاملا روی ایران متمرکز هستیم

هافبک آمریکایی در جمع خبرنگاران گفت: کار ما هنوز تمام نشده است باید با تیم باکیفیتی مثل ایران روبرو شویم به همین دلیل باید 100 درصد روی این بازی و مقابل ایران. ایران تمرکز کنیم.
وی درباره عملکرد تیمش در بازی با انگلیس گفت: به نظر من شایسته پیروزی در این بازی نبودیم، در نهایت این بازی بدون هیچ اتفاقی پیش رفت، آنها موقعیت هایی داشتند و ما موقعیت هایی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. با این حال، قدرت و کیفیتی را که در این بازی داریم در جام جهانی به همه نشان دادیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

تایلر آدامز ستاره تیم ملی آمریکا می گوید این تیم فقط باید به بازی با ایران فکر کند.

ستاره آمریکایی: ما کاملا روی ایران متمرکز هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آمریکا شب گذشته در دومین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی انگلیس رفت و موفق شد با تساوی بدون گل این تیم را متوقف کند.
آنها اکنون دو امتیاز از دو بازی خود مقابل ولز و انگلیس دارند اما با توجه به پیروزی انگلیس در اولین بازی خود مقابل ایران و همچنین برد اخیر شاگردان کارلوس کی روش مقابل ولز، این تیم در رده سوم قرار دارد.
صعود یا حذف آنها از مرحله گروهی به نتیجه بازی با ایران در آخرین بازی این مرحله بستگی دارد و آدامز معتقد است که او و یارانش باید از تمام توان خود در این بازی استفاده کنند.


سرویس خبر شماره: 1855628
5 دسامبر 1401 ساعت 11:58
3.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر