شیرین ترین شکست فولاد رخ داد!

شاگردان نکونام 62 درصد مالکیت بازی را در اختیار داشتند و 14 بار به سمت دروازه سپاهان هجوم بردند. 6 ضربه به چارچوب فولاد در مقابل یک ضربه ایستگاهی نه چندان خطرناک مغانلو توانست از شکست جلوگیری کند. ارسال زکی پور از سمت چپ در اولین بازی خود برای فولاد توسط محمد نژاد مهدی با خطای مهلک وارد دروازه کنت شد تا بر خلاف جریان بازی پیش بیفتد و شاگردان موریس را غافلگیر کند. دو موقعیت سعید واسعی در نیمه اول و سپس موقعیت های زیاد بعد از گل سپاهان یک سد بزرگ داشت: پیام نیاز! دروازه‌بانی که در این مسابقه عبارت «دروازه‌بان مطمئن از هر چیز دیگری برای یک تیم مهم‌تر است» را در ذهن به ذهنش خطور کرد.

1799624

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد در بازی مقابل سپاهان شکست خورد، شکستی که به هیچ وجه مستحق آن نبود و شاید بهترین عملکرد تیم نکونام در این فصل بود. فولاد که در این دیدار از حضور هوادارانش استفاده کرده بود، یک بازی یک طرفه مقابل سپاهان انجام داد که همه تیم ها را تحت فشار قرار داد.

1799627

فولاد امیدوار است در مقابل 0.14 سپاهان امتیاز 1.25 و البته 561 پاس گل در مقابل 316 پاس گل سپاهان را به دست بیاورد، اما به گل ختم نشد، بنابراین عملکرد درخشان تیم نکو n It تمام نشده است، اما هواداران را امیدوار می کند که فولاد می تواند. با این فوتبال بازی کن الفیصلی قرار خواهد گرفت و شانس خوبی برای حضور در جمع چهار تیم برتر غرب آسیا خواهد داشت. فوتبال روان زیبا اما بدشانس و بدشانس البته بدشانسی همیشه مستمر نخواهد بود و فوتبال ایران امیدوار است نماینده ایران با همین روند به آسیا صعود کند و سهمیه ایران را برای فصل بعد افزایش دهد. صعودی که فولاد را امیدوار خواهد کرد تا شانس خود را برای صعود به فینال غرب آسیا و سپس شاید فینال آسیا با یک قرعه خوب محک بزند.

1799625


سرویس خبر شماره: 1869200
19 فوریه 1401 ساعت 03:00
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کاش همیشه اینجوری بازی کنی

دنیا با شکست تمام نمی شود و بازی فولاد مقابل سپاهان امید هواداران تیمش برای درخشش در آسیا را دوباره زنده کرد.

شیرین ترین شکست فولاد رخ داد!

فولاد مقابل سپاهان نه ضد پا بازی کرد و نه گلی. این چیزی بود که طرفدارانش می خواستند. اگرچه با از دست دادن همراه بود، اما امید به آینده را به ارمغان آورد. چون بعد از یک شکست دنیا برای یک تیم، مربی و بازیکنانش متوقف نمی شود و این تماشایی می تواند آغاز روزهای فولاد با طعم آسیا باشد!



مجله اخبار فوتبال داخلی