عبدی: طبیعی بود که دروازه بان ما روی زمین بیفتد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی عبدی درباره این بازی پس از تساوی مقابل پرسپولیس گفت: واقعا بازی سختی مقابل پرسپولیسی ها بود که 4-5 سال است پیروز می شوند اما ما در این بازی برنامه ریزی کردیم. خدا را شکر بازی قابل قبولی انجام دادیم. ما فرصت داشتیم، اما حیف که از دست دادیم.

کاپیتان هواداران می گوید زمین خوردن دروازه بان این تیم طبیعی بود.

عبدی در مورد اینکه این دروازه بان یکی پس از دیگری روی زمین می افتد، گفت: دروازه بان خیلی خوب چند توپ را گرفت و این طبیعی است؛ همه دروازه بان های دیگر چه تیم جلو و چه عقب افتاده می افتادند.

وی در پاسخ به اینکه هواداران از هفته شانزدهم شکست نخورده اند، گفت: اگر تیم ما از نظر دفاعی خوب است به این دلیل است که از نظر تیمی خوب هستیم و خدا را شکر بازی به بازی این روند را ادامه خواهیم داد. و مطمئنا تا پایان فصل.” ما هم نتایج خوبی می گیریم و هم گل های کمتری به ثمر می رسانیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پاسخ به اینکه پرسپولیسی ها معتقدند هواداران وقت تلف می کنند، گفت: وقت تلف کردن نیست. اگر کسی روی زمین افتاد، به دلیل برخورد شدید و شدت جراحت بوده است. بازیکن باید منتظر آمدن کادر پزشکی بود وگرنه زمانی برای از دست دادن نداریم. ما هم دوست داریم بازی کنیم و روند بازی نمی خوابد و شتاب می گیریم.


سرویس خبر شماره: 1818092 |
16 فروردين 1401 ساعت 00:03 |
10,257 امتیاز خبر|

0نظرات

تیم ما از نظر دفاعی تیم خوبی است

کاپیتان هوادار درباره حواشی بازی و درگیری های داخل تونل توضیح داد: ما روی زمین بودیم و ایستادیم تا به بچه ها بپیوندیم اما فکر می کنم وقتی کادرمان می خواستند وارد رختکن شوند اشیا پرتاب می شد. توسط هواداران پرسپولیس.” دیدم ولی اصلا حاشیه دیگری ندیدم.