عنایتی: برام مهم نیست بازی ما را دوست نداشتند

عنایتی به تمجید از تیم حریف پرداخت و افزود: پرسپولیس تیمی است که در زمین خیلی خوب بازی می کند و از همان دقیقه اول توپ ها بالا رفت و کار ما را سخت کرد. تبریک به بچه ها و خسته نباشید. آنها امروز با تمام وجود بازی کردند و اگر کمی به سه، چهار موقعیت بالای 80 درصدی که در دقایق پایانی داشتیم دقت می کردیم، می توانستیم غافلگیر شویم. اما در کل از نتیجه بازی راضی نیستم اما از تلاش بچه هایمان کاملا راضی هستم. خدا را شکر می کنم که با مجموعه ای کاملا سالم کار می کنم. باشد که به تعطیلات برویم و برای 6 فینالی که داریم آماده شویم. 6 قرار ملاقاتی که می تواند برای ما بسیار مهم باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا عنایتی سرمربی پس از تساوی مقابل پرسپولیس و در جریان نشست خبری بازی گفت: شرایط جدول به گونه ای بود که مطمئن بودیم بازی به روال عادی باز می گردد. بازی بسیار پر جنب و جوش و جذابی بود. فکر می کنم داور این مسابقه را خیلی خوب کنترل کرد. به عبارت دیگر، جایی که نیاز داشت بازی را قطع کند، این کار را کرد و روز خوبی را سپری کرد.

وی با بیان اینکه حمید مطهری و هواداران پرسپولیس از نحوه بازی گلایه داشتند و این سبک بازی را دوست نداشتند، گفت: ما کاری به کسی نداریم که سبک بازی ما را دوست ندارد و من اینجا نیستم که کسی بخواهد. مثل سبک بازی من.” مطمئنا ما راهی برای خود داریم و فوتبال خوبی ارائه می کنیم. ما آن را دوست داریم، و اگر کسی دوست ندارد، من اهمیتی نمی دهم.


سرویس خبر شماره: 1818090 |
15 فروردين 1401 ساعت 23:46 |
26,545 |

6نظرات

من از نتیجه راضی نیستم

وی ادامه داد: مصاحبه بدی از این طرفداران سریال های هواداری نشنیده اید، شاید ما مسائلی داشتیم که از مدیریت و مالک خواهش دارم که نگاه دقیق تری به تیم داشته باشند. گزینه سقوط.کسانی که با ما دوست بودند اما در واقع دشمن بودند.چون خیلی دوست داشتند رضا عنایتی نتیجه نگیرد.ولی خدا بزرگ است و من معجزاتش را در آخرین بازی پارسال دیدم.تمام تلاشم را می کنم و می روم نتیجه به خدا.مطمئن باشید ما پاک هستیم و از هیچ چیز نمی ترسیم انشاالله با تمام وجود تا پایان لیگ می رویم تا خدای نکرده حق هیچکس ضایع نشود.

سرمربی تیم در خصوص قدم گذاشتن روح الله باقری به سمت پرسپولیسی ها در پایان بازی گفت: خدا می داند من او را ندیدم. اگر بخواهیم حاشیه ایجاد کنیم، کارهای زیادی می توانیم انجام دهیم تا به حاشیه برویم، اما ما تیم بسیار حاشیه ای داریم و بچه های ما بی هدف کار را انجام می دهند. چون اثری از بی احترامی و نامهربانی نسبت به حریفمان نبود. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است که چندین بار قهرمان لیگ برتر شده است. این بازی برای آنها کمی سنگین بود که سه امتیاز را نگرفتند اما ما تلاش کردیم و مقابل یک تیم خوب توانستیم امتیازاتی را کسب کنیم اما همانطور که گفتم از نتیجه راضی نیستم زیرا اگر کمی بیشتر بودیم. با تمرکز، به خصوص از دقیقه 80 تا 95، می توانستیم این بازی را انجام دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: صحنه هایی که درست نبود از جمله کمک داور روی نیمکت پرسپولیس تاثیرگذار نبود. با توجه به شرایط جدول؛ پیش بینی می کردیم این مسابقه تنش زیادی داشته باشد. ما تمام تلاش خود را در بازی انجام دادیم و سعی کردیم دارایی های پرسپولیس را که بسیار زیاد بود، پیدا کنیم. کنترل، اما از همان دقیقه اول توپ ها بالا رفت و این تنها چیزی بود که به آن فکر نکردیم و تمرین نکردیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به امتیاز گرفتن پرسپولیس و این موضوع می تواند به پیروزی استقلال کمک کند، گفت: از شما می خواهم این مشکل را نقاشی نکنید. همه برای موفقیت تیم تلاش می کنند. افتخار می کنم که هوادار استقلال هستم. آنهایی که 20 سال است مرا می شناسند و در این مدت در استادیوم ها دیده ام، می دانند که بینی من و از جمله این مشکلات هیچ تاثیری در کار من ندارد که خدای ناکرده به این فکر می کنم که کدام تیم قهرمان شود. . من کاملاً روی موفقیت تیمم تمرکز می کنم.

رضا عنایتی در خصوص اینکه در پایان بازی درگیری پیش آمد، گفت: گاهی با مربی حریف که قد و جثه من است صحبت می کنم، بحث دیگری است اما وقتی یکی از جایی می پرد. از قبل قرار گذاشتند از من فیلم بگیرند تا صفحه مجازی ظاهر شود؛ به هر حال خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند.

رضا عنایتی سرمربی هواداران از نتیجه بازی با پرسپولیس ناراضی است.