فابریزیو رومانو در مورد علاقه ادعایی لیورپول به مدافع 22 ساله بوندسلیگا صحبت کرد.

فابریزیو رومانو، کارشناس اخبار نقل و انتقالات، شایعه علاقه لیورپول به ویلیان پاچو، مدافع اینتراخت فرانکفورت را نادیده گرفت. این ایتالیایی معتقد است در حالی که قرمزها بازیکنان فرانکفورت را جستجو می کنند، هیچ ارتباط مشخصی بین اطرافیان پاچو و باشگاه وجود نداشته است.

فابریتزیو رومانو می‌گوید لیورپول چند بازیکن اینتراخت فرانکفورت را بررسی می‌کند، برچسب قیمت پاچو را فاش کرد.

لیورپول که با دو امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر عقب است، ظاهراً به دنبال یک مدافع است. قرمزها می خواهند منطقه را قبل از فصل 2023-24 تقویت کنند و نگاه خود را به مدافع 22 ساله فرانکفورت پاچو معطوف کرده اند. با این حال، مرسی‌سایدرها تنها تیمی نیستند که این بازیکن را زیر نظر دارند و گزارش‌ها نشان می‌دهند که آرسنال نیز به او علاقه دارد.

رومانو در ستون گزارش روزانه خود برای CaughtOffside گفت که لیورپول در حال جستجوی آینتراخت فرانکفورت است، اما هدف خاصی در ذهن نداشت. او اضافه کرد که اگرچه پاچو ممکن است یکی از بازیکنان تحت پوشش باشد، باشگاه برای جذب مدافع میانی اکوادوری تماسی برقرار نکرده است.

او گفت:

با ماندن در لیورپول، دیروز در مورد نحوه نظارت آنها بر اینتراخت فرانکفورت صحبت کردم، اما واقعاً در مورد بازیکنان خاصی نیست. طبیعی است که باشگاه‌های بزرگی مانند این، پیشاهنگان خود را برای نظارت بر کل تیم‌ها بفرستند، اما برای گزارش چیزی بیشتر از این خیلی زود است.

بنابراین، اگرچه داستان هایی در مورد لیورپول وجود دارد که در مورد ویلیان پاچو، مدافع با استعداد اینتراخت اکوادور و آرسنال پرس و جو کرده است، من هیچ به روزرسانی مشخصی در مورد باشگاه های خاص ندارم.

رومانو در پایان گفت که طرف بوندسلیگا مایل است پاچو را به قیمت 50 تا 60 میلیون یورو (53.36 تا 64.04 میلیون دلار) بفروشد و این می تواند یک مسابقه آزاد برای این بازیکن در تابستان باشد.

رومانو در پایان افزود:

درست است که پاچو قیمتی در حدود 50 تا 60 میلیون یورو دارد و به نظر می رسد یک مسابقه آزاد برای امضای او در تابستان امسال باشد. به من گفته شده است که هیچ چیز در مراحل مشخص یا پیشرفته با باشگاه های انگلیسی نیست.

نگاهی به اعداد پاچو برای آینتراخت فرانکفورت

فرانکفورت که در رتبه ششم جدول رده بندی بوندسلیگا در این فصل قرار دارد، تابستان گذشته پاچو را با مبلغ 9 میلیون یورو (9.61 میلیون دلار) از رویال آنتورپ به خدمت گرفت. او با ارائه عملکرد عالی در طول فصل 2023-24، به سرعت به عنوان یکی از مهم ترین بازیکنان تیم ظاهر شد.

مربی دینو تاپمولر به شدت به بازیکن بستگی دارد و او را در 28 بازی در بوندسلیگا به خدمت گرفته است. این بازیکن یک پاس گل داده است. پاچو به طور منظم در مسابقات جام حضور داشته است و 11 بازی بین مسابقات مقدماتی لیگ اروپای اروپا، لیگ کنفرانس اروپا و DFB Pokal انجام داده است.

https://sportslens.com/news/liverpool-transfer-news-fabrizio-romano-bundesliga-defender/ منبع: