توضیح: با حفظ اعتبار به سمت عزت حرکت می کنیم


سرویس خبر شماره: 2015350
30 آوریل 1403 در 1:27 ب.ظ.
1.3 هزار |

3نقطه نظر

نتیجه مهم است اما ما به دنبال یک بازی زیبا هستیم

سعید دخی از عملکرد شاگردانش تا اینجای فصل تمجید کرد.

توضیح: با حفظ اعتبار به سمت عزت حرکت می کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید دقیقی، سرمربی تیم شمس آذر قزوین در نشست خبری پیش از دیدار با استقلالی ها حاضر شد و درباره وضعیت تیمش با خبرنگاران صحبت کرد. وی در ابتدا گفت: ما روی تمام موضوعات تاکتیکی لازم برای این بازی با بچه ها کار کرده ایم، این مسابقه قطعا تماشاگران از آن لذت خواهند برد چرا که تیم شمس آذر جدا از بحث به دنبال یک مسابقه با کیفیت است. در پایان و مطمئناً به دنبال یک بازی بسیار خوب، سریع و روان مقابل استقلال هستیم. تیم فردا آنها مهره های خیلی خوبی دارند و این کار را برای ما سخت می کند، اما در هفته ای که با بچه ها صحبت کردیم، علاوه بر تلاش برای کسب امتیاز، علاوه بر اینکه سعی کردیم بازی را به نفع خودمان انجام دهیم، به دنبال زیبایی هم هستیم. بازی

وی ادامه داد: ده بازی در یک فصل، تا الان چک کنید، 50 درصد بازی های خوب برای تیم شمس آذر قزوین بود، ما یک تیم بودیم و همیشه جزو اهداف تاکتیکی ما بود که مردم فوتبال را دوست داشته باشند. این سوال فردا هم همینطور خواهد بود و بچه های ما با انرژی و انگیزه زیاد به دنبال یادگیری فوتبال ایران هستند.

سعید دهیکی با اشاره به سبک بازی استقلالی ها در ضربات ایستگاهی خاطرنشان کرد: تیم استقلال بازیکنان بلند قد زیادی دارد و سعی می کنم با ارسال های بلند به محوطه جریمه حریف از آنها استفاده کنم. او در چند دیدار اخیر از این تاکتیک استفاده کرد و تنها با یک گل بازی را برای خود گرفت و تا پایان بازی را مدیریت کرد. هدف ما این است که بازی را در زمین حریف انجام دهیم و حتی بیشتر، به شما امکان دیدن داخل زمین را بدهیم.

آذر سرمربی شمس قزوین درباره معلولان و مصدومان تیمش نیز گفت: در دیدار قبل امیر شعبانی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و او تا پایان فصل در جمع ما نخواهد بود. برای او آرزوی سلامتی داریم و انشاالله که با پارگی رباط صلیبی 6-7 ماه از ما دور است، با موفقیت به فوتبال بازگردد. سجاد بازگیر پس از مصدومیت در فصل اول هنوز آمادگی بازی با ما را ندارد و مصدومیتش پس از پارگی رباط و بازگشت به میادین پابرجاست.

این مربی جوان درباره شایعه حضورش در یکی از تیم های پرطرفدار به عنوان سرمربی توضیح داد: نیم فصلی بودم که بحث جدایی من مطرح شد، چون سرمربی قرارداد می بندد، تمام نقل و انتقالات باید مستقیما با مالک انجام شود. . پس یادتان باشد، اگر بررسی می کردند، من پست کردم و نوشتم که به این اعتبار دست یافتیم، اما برای رسیدن به این افتخار به بودجه و کار بیشتری نیاز داشتیم. استان قزوین شرایطی ندارد که در راه کسب افتخاری که می تواند سهمیه یا قهرمانی آسیا باشد گام بردارد. برگشتیم و کار را ادامه دادیم. برخی از اعتبار ما خدشه دار شد و از آنجایی که در نیم فصل یکی از تیم های بهتر بودیم، با بچه ها صحبت کردیم تا این اعتبار دوباره به دست بیاید. خدا را شکر با همه کاستی ها نشان دادیم تیم شمس آذر از کادرفنی گرفته تا مالکیت می تواند با همه کاستی ها در این جنگ نابرابر پیروز شود. اکنون شش نفر هستیم و اگر رتبه واقعی باشد، برای تیمی که با کسری امتیاز شروع می کند فوق العاده است. اگر بازی فردا را جدا کنیم 6 بازی باقی مانده است و نمی خواهم این آسیب دوباره به تیم وارد شود. ما تمام تلاش خود را برای حفظ این اعتبار انجام خواهیم داد و شاید با افتخار به آن نگاه کنیم.

وی ادامه داد: می خواهم بعد از مسابقات به پیشنهادات فکر کنم. الان اولویت من شمس آذر قزوین است و تلاش می کنم. در اینجا از مربیان تیم ملی هم می خواهم که نگاه ویژه ای به تیم ما داشته باشند. از برنامه های تلویزیونی هم خواهش می کنم چون بازیکنانم ویژگی های خوبی برای تیم ملی شدن دارند بیشتر در این مورد بحث کنند که برخی از بازیکنان ما شایسته این هستند که بیشتر و بهتر در برنامه ها دعوت شوند. با تیم های بزرگی با بودجه 45 میلیاردی روبرو هستیم و امیدوارم فردا هم همین طور باشد.

وی در خصوص اینکه در یکی از مصاحبه های خود از علاقه خود به باشگاه استقلال ابراز داشت: من عموماً به کشورم علاقه دارم و همه باشگاه هایش را دوست دارم. یادم نمی آید چنین مصاحبه ای انجام داده باشم. استقلال و پرسپولیس باشگاه های بزرگی مثل سپاهان و تراکتور هستند. کار ما حرفه ای است و فقط فوتبال ایران را تماشا نمی کنم.

وی درباره احتمال بازگشت امتیازهای کسر شده از شمس آذر نیز گفت: من چندین بار صحبت کرده ام، می توان با دید بهتری این کسر امتیاز را بازگرداند زیرا مورد مشابهی داشتیم که امتیاز کسر شده و برگردانده شده است. ما به کسی صدمه نزدیم و به کسی هم صدمه نخواهیم زد. این بچه ها به امید خدا سزاوار این هستند که این امتیاز را پس بگیرند.

ما بازیکنان باکیفیتی داریم و دیروز به آنها گفتم که بازی فردا ویترینی برای معرفی بهتر بچه ها و مهمترین بازی سال آنهاست. فردا کیفیت بازیکنان ما مشخص می شود و امیدواریم در شرایط ایده آل خود قرار بگیرند.

شمس آذر سرمربی تیم درباره بازی با بازیکنان جوان و گمنام گفت: برای ملوان و آلومینیوم اراک خوشحالم و بازیکنان خوبی دارند. ما دوست داریم افراد بهتر و تیم قوی تری داشته باشیم. من دوست دارم بازیکنان قوی تری داشته باشم و تیم باید آنها را توسعه دهد و ما به این افتخار می کنیم. یک تیم بازیکنی را که می خواهد می خرد. سعی کردیم از ثروت خود استفاده کنیم، خدا را شکر موفق شدیم.

“آیا برای بردن فردا بازی می کنی؟” زهیحی در پاسخ به این سوال گفت: ما به دنبال بازی با کیفیت هستیم و هر تیمی که از این روش استفاده می کند به دنبال ایجاد موقعیت است. ایجاد شانس نشان می دهد که یک تیم به دنبال برد است. ممکن است شکست بدی بخوریم، چون استقلال تیم بزرگی است اما با ریسک بازی خواهیم کرد. فکر می کنم در هر بازی کمترین وقت اضافه را داشتیم و فردا هم برنامه داریم و اصلاً به اتلاف وقت فکر نمی کنیم. شاید دو یا سه گل به ثمر برسانیم چون یکی از بازیکنان آنها کل بودجه باشگاه ما را تشکیل می دهد، اما ما به دنبال یک بازی خوب هستیم.

شمس آذر سرمربی تیم درباره نام بردنش به عنوان گزینه هدایت تراکتورسازی گفت: اسم نمی برم اما این تیم ها بزرگ هستند. من بهترین سالهای عمرم را در تبریز گذراندم و به مردم آذربایجان خیلی علاقه دارم و برای تیم تراکتورسازی آرزوی موفقیت دارم، شاید اولین قهرمانی آنها با اهدافم به دست آمده باشد، اما من روی کار خود متمرکز هستم و حرفه ای کار کنید دایره فوتبال کشورمان به سمتی رفته است که مرغ در کنار غاز است. آنهایی که ماندند می آیند اینجا تبلیغشان می کنیم و بعد از 10 بازی نتیجه نمی گیرند ما می رویم و ناراحت هستیم. شرایط زندگی تیم ما سخت بود و باید به همه اعضای باشگاه شمس آذر تبریک گفت. مرد می خواهد در این شرایط سخت به عنوان یک تیم بازی کند. ببینیم آیا کسی می تواند شرایط ما را تحمل کند یا نه؟ برای همه تیم های بزرگ آرزوی موفقیت داریم. هر جا که به ما پیشنهاد کنند ما فکر می کنیم و همه کادر فنی و مدیریتی ما به فکر پیشرفت هستند.

وی در خصوص اینکه استقلال در هفته های اخیر حتی با تعریف و تمجید کادر فنی این تیم بیانیه ای صادر کرده است، گفت: کاری نداریم. دوستان پرسیدند آقای نکونام فردا نیست و ما چه فکری می کنیم، گفتم او از افتخارات فوتبال ماست و افتخار فوتبال ماست. برایم مهم نیست که او روی نیمکت باشد یا نه، ما کار خودمان را انجام می دهیم و کاری به تیم های دیگر نداریم. اگر دوست دارند بیانیه ای بدهند و آن را دوست ندارند، آن را بیان نکنید. آنها برای ما قابل احترام هستند و فوتبال ایران با تیم های بزرگ باید به دنیا معرفی شود تا کم کم شرایط ایده آل شود.

زاغی درباره اینکه تیمش در هفته های آخر باید به مصاف استقلال و پرسپولیس برود، گفت: مالک ما آقای نجفی می گوید ما دیگر در زندگی درد نداریم و به افتخار می اندیشیم. ما به دنبال تیم ششم، دهم یا هشتم نیستیم. ما کار خود را انجام داده ایم و به عنوان تیمی که به لیگ برتر صعود کرده ایم، ماندن ما تضمینی نیست. سال گذشته در شرایطی بودیم که شش هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی را به دست آوردیم و آقای گل و آقای پاس گل را داشتیم، اما باز هم در شش هفته آخر قهرمان شدیم. ما این کار را انجام دادیم زیرا تیم های ضعیف مقابل ما بازی کردند و همه آنها را شکست دادیم. ما اکنون وظیفه داریم در این مسابقات قهرمانی را به شایسته ترین تیم بدهیم. این یک واقعیت برای تیم ما است زیرا بازی در برابر تیم های بزرگ دشوار است. در همه مسابقات بزرگ به دنبال آشنایی بیشتر با فوتبال ایران هستیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی