مشکل جدی با تارهای صوتی؛ کاپیتان سابق آرسنال زیر تیغ

الکساندر لاکازت مهاجم سابق آرسنال قرار است برای رفع مشکل تار صوتی تحت عمل جراحی قرار گیرد.

مشکل جدی با تارهای صوتی؛  کاپیتان سابق آرسنال زیر تیغ


آنها همچنین مدعی شدند که این مشکل باعث شده لاکازت با درد زیادی در زمین ظاهر شود و قرار است در زمان استراحت مسابقات داخلی تحت عمل جراحی قرار گیرد تا به دلیل دوران نقاهت، دیدارهای لیون را از دست ندهد.
در این وقفه از مسابقات داخلی، فرانسه در روزهای 22 و 25 سپتامبر بازی های خود در لیگ ملت های اروپا را مقابل اتریش و دانمارک برگزار می کند و به همین دلیل بازی های باشگاهی تا پایان شهریور تعطیل خواهد بود و این بهترین امکان برای اجرای مسابقات است. عملیات لاکازت.
این بازیکن فرانسوی تابستان امسال پس از پایان قراردادش از آرسنال جدا شد و به لیون پیوست تا با پیراهن این تیم بار دیگر در لیگ فرانسه به میدان برود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لاکازت که در نقل و انتقالات تابستانی از آرسنال جدا شد و به لیون بازگشت، با مشکل جدی مواجه شده است.
او در مصاحبه بعد از بازی مقابل موناکو که با شکست 1-2 این تیم همراه بود ناگهان صدایش را از دست داد و این سوال توجه بسیاری را به وضعیت او جلب کرد.
حال روزنامه اکیپ فرانسه گزارش داده که این بازیکن فرانسوی از ابتدای تابستان با این مشکل مواجه بوده و در واقع روی تارهای صورتی پولیپ دارد که حالا در مواقعی صدایش را از دست داده است.


سرویس خبر شماره: 1843958
25 سپتامبر 1401 در 1:20 ب.ظ
682 امتیاز خبر

0نقطه نظر