مشکل رئال مادرید در افشای امباپه/ این مشکل قابل حل نیست

می توان پیش بینی کرد که در هفته های آینده کیلیان امباپه در مورد قصد خود برای پیوستن به رئال مادرید صحبت خواهد کرد. او رسما به مسئولان پاری سن ژرمن اعلام کرد که در پایان فصل جاری و پایان قراردادش از این تیم جدا می شود و همه اخبار حاکی از آن است که پایتخت اسپانیا مقصد بعدی او خواهد بود.

جزئیات قرارداد کیلیان با رئال مادرید هنوز به توافق نرسیده است و زمانی که این اتفاق بیفتد، لوس بلانکوس می تواند انتظار استقبال از امباپه را داشته باشد. با این حال، آنها ممکن است مجبور باشند کمی بیشتر صبر کنند تا دلیلی برای اعلام رسمی خرید بزرگ جدید خود بیابند.

در همین رابطه روزنامه AS اسپانیا می نویسد که رئال مادرید به دلیل برنامه فشرده نمی تواند امباپه را قبل از شروع جام ملت های اروپا 2024 رونمایی کند. آنها نمی توانند این برنامه را تا ژوئن سازماندهی کنند، به خصوص اگر این تیم یا پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپا که برای 1 ژوئن (12 ژوئن) برنامه ریزی شده است برسد. علاوه بر این، اگر امباپه در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته باشد، الزاماً در پایان ماه می به اردوی تیم فرانسوی خواهد پیوست.

حتی بعید نیست که رئال مادرید باید منتظر اعلام رسمی امباپه تا آگوست یعنی پایان ماه اوت باشد، زمانی که امباپه حضور خود در جام ملت های اروپا 2024 را به پایان رسانده است. شرایط به معنای انتظار برای دیدن کیلیان امباپه در بازی معروف رئال مادرید است. پیراهن سفید می تواند بلند شود.

بیشتر بخوانید: امباپه: مردم به زودی خواهند فهمید / با خیال راحت به یورو می روم

سرویس اخبار فوتبال خارجی