منچستریونایتد با ایجنت دکلان رایس بر سر انتقال احتمالی مذاکره کرد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

— وست هام سنترال (@WestHam_Central) 1 ژوئن 2023

آرسنال و بایرن مونیخ علاقه زیادی به جذب این بازیکن 24 ساله نشان می دهند اما هنوز هیچ چیز پیشرفت نکرده است. این احتمال وجود دارد که ترجیح این بازیکن به جای رفتن به خارج از کشور، اقامت در انگلیس و نزدیکتر به خانواده اش باشد.

اریک تن هاگ منتظر تابستانی شلوغ با اتفاقات زیادی است که اگر سرمربی بخواهد به تیم اضافه شود.



برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!

تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!



https://thepeoplesperson.com/2023/06/02/manchester-united-hold-talks-with-declan-rices-agents-over-possible-transfer-264821/ منبع:

Peoples Person قبلا گزارش داده بود که این باشگاه به این بازیکن ملی پوش انگلیسی علاقه مند بوده و مدتی این بازیکن را دنبال کرده است.

اریک تن هاگ مایل است گزینه های خود را در خط هافبک تقویت کند، با رویکردی رسمی برای میسون مانت که باشگاه در زمان مقرر انتظار دارد، پس از اینکه شرایط شخصی با بازیکن به توافق رسید.

در توییتر، از Claret & Hugh در مورد صحت منبع آنها سؤال شد، که حساب پاسخ داد: “پیوندهای هیئت مدیره دریافت کردم”، به این معنی که این اطلاعات مستقیماً از وستهام آمده است.