من خیلی می خندم و زیاد کار می کنم / به گوندوگان گفتم تیکتوک را متوقف کند

هالند در ادامه درباره چالش های پیش رو گفت: “کشور جدید، لیگ جدید و سرمربی جدید، این یک چالش بزرگ است. می دانم انتقال به یک باشگاه جدید چگونه است. قبلاً این کار را انجام داده ام. بارها و می توانم صبر کنید تا شروع کنید. من خیلی می خندم و زیاد کار می کنم و امیدوارم از بازی کردن لذت زیادی ببرم.”

ارلینگ همچنین گفت: “امیدوارم بتوانم کیفیت بیشتری به لیگ برتر انگلیس بیافزایم. می‌خواهم استفاده کنم و زمانی که گل‌های بیشتری به ثمر می‌رسانم از آن استفاده خواهم کرد. همه گل‌ها: پای چپ، پای راست، حرکت با توپ بدون توپ، همه چیز.”

هلند ستاره نروژی منچسترسیتی به صورت رسمی از سوی این باشگاه به هواداران معرفی شد. او پس از مراسم معارفه خود در اولین نشست خبری خود به عنوان بازیکن سیتی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در همین حال، بازیکن نروژی درباره جاه طلبی خود برای کسب جوایز انفرادی گفت: “من فکر می کنم هر بازیکنی می خواهد قهرمانی را به دست آورد و می خواهد هر روز بهتر شود. برای این کار باید سخت تلاش کنید تا پیشرفت کنید و در بالاترین سطح بازی کنید. بله. گاهی اوقات یک نفر با جایزه ژست می گیرد و شما می خواهید به جای او باشید.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

او در ابتدا در مورد فشار در آنجا گفت: “من با آن برخورد خواهم کرد همانطور که در تمام دوران فوتبالم انجام داده ام و سعی می کنم از هر لحظه ای که دارم لذت ببرم. سعی می کنم زیاده روی نکنم. فکر می کنم زیرا زیاد فکر کردن خوب نیست. وقتی می‌توانم استراحت می‌کنم، وقتی می‌توانم سخت کار می‌کنم و از هر لحظه لذت می‌برم. لیگ قهرمانان رقابت مورد علاقه من است. شما پاسخ خود را در این جمله دارید!»

در حالی که تیم های بزرگ اسپانیایی مانند بارسلونا و رئال مادرید نیز به دنبال این بازیکن بودند، او دلیل ترجیح لیگ برتر را به لالیگا توضیح داد: “من احساسی در قلبم داشتم و آن احساس به من می گفت که منچسترسیتی همه چیز است.”

ارلینگ هالند خرید جدید منچسترسیتی امیدوار است با عملکرد خود کیفیت بیشتری به لیگ برتر انگلیس بیافزاید.

او البته درباره تقابل با سیتی در بازی های گذشته اش هم گفت: من مقابل سیتی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردم، بازی این تیم را از تلویزیون می بینید و بعد وقتی آنها را بازی می کنید همه چیز کاملا متفاوت است. در آن بازی به مدت 25 دقیقه توپ را لمس نکنید و من مثل گوندوگان بودم، لطفاً بازی تیکی تاکا را متوقف کنید! شیوه بازی و موقعیت یابی آنها در سطح کاملاً جدیدی است. این چیزی است که من می خواستم بخشی از آن باشم.”