من 50 بار گفته ام ای کاش لواندوفسکی می ماند

سرمربی بایرن از تکرار سوالات در مورد تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی خسته شده است.

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ به شایعات جدایی لواندوفسکی پاسخ داد: من می خواهم با لواندوفسکی به توافق برسم و همیشه مهم است که اطمینان حاصل شود که عناصر مهمی برای برنامه های آینده باشگاه باقی مانده است. درخواست من واضح است، که رابرت سال های بیشتری با ما بماند. 50 بار گفتم بدیهی است که من دوست دارم رابرت در بایرن بماند. هیچ چیز این هفته تغییر نکرده است و دیدگاه من نسبت به آینده لواندوفسکی مانند همیشه است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

قرارداد لواندوفسکی با بایرن در تابستان 2023 به پایان می رسد و این بازیکن هم اکنون به سوژه اصلی پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوندسلیگا تبدیل شده است.
مهاجم لهستانی یکی از بازیکنان کلیدی بایرن از نظر موفقیت و قهرمانی در فصول اخیر بوده است و درخشش خیره کننده او باعث شده است که بسیاری از باشگاه های اروپایی وضعیت او را زیر نظر بگیرند و علاقه زیادی به جذب او داشته باشند.


سرویس خبر شماره: 1822127 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 16:02 |
171 |

0نظرات

جولین ناگلزمان:

در هفته های اخیر شایعات زیادی مبنی بر جدایی این بازیکن و پیوستن این بازیکن به بارسلونا در پایان فصل به گوش می رسد، اما روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده است که لوآ آماده است تا قرارداد خود را با بایرن تمدید کند اما در دو دوره.
این بازیکن از بایرن خواست تا با او قراردادی دو ساله تا سال 2025 امضا کند و در عین حال دستمزد او را که حدود 24 میلیون یورو در سال خواهد بود، افزایش دهد.