میچل فن درگاگ با بازگشت به آژاکس مرتبط است – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


آینده اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد پس از یک دوره ناامیدکننده دوره دوم در لیگ برتر، چندان مطمئن نیست.

شیاطین سرخ در حال حاضر در رده ششم قرار دارند و 9 امتیاز کمتر از استون ویلا در رده چهارم قرار دارند و صعود به لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر بعید به نظر می رسد.

این تیم همچنین در مرحله گروهی از رقابت های برتر اروپا کنار رفت و نتوانست از تاج قهرمانی خود در جام کارابائو دفاع کند. تنها لطف آنها در جام حذفی با شکست 4-3 یونایتد لیورپول برای صعود به نیمه نهایی بود.

این تیم برای به پایان رساندن در جمع چهار تیم برتر و اضافه کردن به کابینه جام‌های خود در پایان فصل باید کاملاً خارج از پوست خود بازی کند وگرنه ممکن است مالکان جدید INEOS مجبور شوند به جای دیگری بگردند.

آینده نامشخص EtH

ده هاگ با بایر لورکوزن، بایرن مونیخ و اشتوتگارت که همگی به این بازیکن هلندی علاقه مند هستند، کم نخواهد بود.

اما مدیر ورزشی جدید آژاکس همچنین مشتاق است با سرمربی سابق خود که به گفته Voetbal International به عنوان “نامزد رویایی” شناخته می شود، دوباره متحد شود.

با این حال، گزارش شده است که تن هاگ در حال حاضر “در دسترس نیست”، که نشان دهنده تغییر در موضع INEOS است که احتمال باقی ماندن او در راس را تحت نظر سهامداران اقلیت جدید افزایش می دهد.

آژاکس متعاقباً می‌تواند تمرکز خود را به مردی که از چند سال گذشته در کنار تن هاگ کار می‌کرد، معطوف کند، میچل فن درگاگ، دستیار سرمربی.

او همچنین در دوران حضورش در آژاکس با تن هاگ آنجا بود و از این رو، باشگاه آمستردام را از درون می شناسد و تا به امروز با بسیاری از ستاره های جوان رابطه ویژه ای دارد.

بهترین مربیان هلندی حال حاضر، اریک تن هاگ، پیتر بوس و آرنه اسلات، در دسترس نیستند. اگرچه در از قبل برای یک خارجی بسته نیست، اما اولویت با یک هلندی است که با فلسفه و هویت آژاکس آشنا است.

این انتخاب (الکس) کروس خواهد بود، اما بسیار مهم است که این تصمیم به یک تصمیم با حمایت گسترده تبدیل شود که به ویژه بلیند و فن خال می توانند با آن موافق باشند.

فن درگاگ به آژاکس

اریک تن هاگ در دسترس نیست، اما دستیار او نیز به خوبی کار می کند. میچل فن درگاگ از سال 2021 با تن هاگ کار می کند، یک سال در آژاکس و اکنون برای دومین فصل در منچستریونایتد.

“تن هاگ به دستیار خود به عنوان مربی زمین مسئولیت زیادی می دهد. فن درگاگ از نظر تاکتیکی ماهر است و رابطه خوبی با تعدادی از بازیکنان فعلی آژاکس مانند برایان برابی دارد.”

اریک رمزی قبلاً به لیگ MLS صعود کرده است در حالی که شایعات حاکی از جدایی قریب‌الوقوع مربی مهاجم بنی مک کارتی است.

خروج فن درگاگ می تواند ضربه سختی به تن هاگ بزند و ساختن یک تیم مربیگری جدید پشت سر او همیشه آسان نیست همانطور که ژوزه مورینیو در آخرین فصل حضورش در باشگاه متوجه شد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/28/mitchell-van-der-gaag-linked-with-a-return-to-ajax-278125/ منبع: