نسخه به روز گلر سپاهان مقابل تراکتور!


سرویس خبر شماره: 2012250
17 آوریل 1403 ساعت 03:23
639

1نقطه نظر

تازه و تیز، بهتر از دوران نساجی:

نیما میرزازاد بهترین عملکرد سال های اخیر خود را مقابل تراکتور به نمایش گذاشت.

نسخه به روز گلر سپاهان مقابل تراکتور!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیما میرزازاد دروازه بان تعویضی پیام نظام عملکرد خوبی در ترکیب سپاهان داشت و توانست با مهار موقعیت تک به تک در دیدار با تراکتورسازی دروازه سپاهان را بسته نگه دارد.

نیما میرزازاد در دوران فوتبالش دو بار مقابل تراکتور به میدان رفت و با پیراهن سپاهان بهترین عملکرد خود را مقابل این تیم به نمایش گذاشت. اولین تجربه او مقابل تراکتورسازی در اردیبهشت 1397 بود که چهار گل به ثمر رساند و شکست تلخی را مقابل نساجی متحمل شد. دومین بازی آنها مقابل تراکتور با تساوی 1-1 به پایان رسید و سومین بازی آنها مقابل آن تیم با کلین شیت بود.

این کلین شیت در حالی به دست آمد که او موقعیت های خوبی روی بازیکنان تراکتور گرفت و نقش ویژه ای داشت و امیرحسین حسین زاده را تک به تک مهار کرد، ضربه مهدی حسینی را مهار کرد و ضربه زمینی سیامک نعمتی را در دقایق پایانی بازی دفع کرد. واکنش هایی که حداقل امتیاز را برای سپاهان به ارمغان آورد او را نگه داشت و سومین کلین شیت او در فصل را رقم زد. میرزازاد در دیدار با شمس آذر، بازی هفته گذشته مقابل گلگهر که وارد بازی شد و در این دیدار کلین شیت کرد.

2007176

وی در این فصل 4 بازی منظم و 2 بار به عنوان بازیکن تعویضی در تیم سپاهان انجام داد و در نیمی از دیدارها دروازه سپاهان را بسته نگه داشت و در این 6 بازی 5 گل به ثمر رساند.

میرزازاد با عملکردی که مقابل تراکتور ارائه کرد، بهترین نسخه دوران بازی خود را در این دیدار و در مقابل چشمان بسیاری از هواداران تراکتورسازی به نمایش گذاشت و نام خود را به عنوان دروازه بان مدعی برای ادامه لیگ و حتی فصول بعدی مطرح کرد. . لیگ برتر

مجله اخبار فوتبال داخلی