نوآر هتلدار شد. شروع به کار برای بازنشستگی؟

یک بند جالب در قرارداد اعطای این اقامتگاه به نوآر و همکاران وجود دارد. پارلمان باواریا تصریح کرده است که هر فردی که هزینه پذیرش را پرداخت می کند باید یک وعده غذایی گرم و نوشیدنی با حداکثر 14.90 یورو دریافت کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی این اقامتگاه تاریخی در واقع مجموعه ای از کابین ها است که به عنوان محل اقامت موقت چوب برانی که در جنگل های منطقه کار می کردند، عمل می کرد. ساخته شد سال‌ها است که اداره جنگل‌های ایالتی باواریا در تلاش است تا این اقامتگاه سابق را به عنوان یک هتل و رستوران مجلل اجاره کند. اما تلاش ها تاکنون بی نتیجه بوده است.

روزنامه آلمانی Zoddeutsche Zeitung امروز در گزارشی اعلام کرد که پارلمان ایالت باواریا حق استفاده از اقامتگاه Volap را به مانوئل نویر و شریک تجاری او برای اجاره 99 ساله اعطا کرده است.

مانوئل نویر، کاپیتان و مدافع بایرن مونیخ حالا علاوه بر فوتبال، شغل دیگری نیز خواهد داشت. مدیریت هتل


سرویس خبر شماره: 1834481
29 جولای 1401 @ 8:58 ب.ظ
12.9 هزار |

1نقطه نظر

کاپیتان بایرن مونیخ این روزها به همراه تیمش در آمریکا حضور دارد تا در اردوی آمادگی تابستانی شرکت کند. امروز، کمیته بودجه پارلمان سرزمین باواریا تصویب کرد که مانوئل نویر و شریک تجاری او اجازه خواهند داشت تفرجگاه کوهستانی تاریخی Walp در این ایالت را به صورت تجاری اداره کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان و کاپیتان بایرن مونیخ در رشته ای غیر از فوتبال فعالیت خواهد کرد. نویر از دولت ایالتی اجازه استفاده از یک هتل تاریخی در جنگل های بایرن را دریافت کرده است و از این پس به عنوان اپراتور این اقامتگاه سابق فعالیت خواهد کرد.