نگرانی تیته: غیبت ستاره برزیلی در تمرین


سرویس خبر شماره: 1855855
6 دسامبر 1401 ساعت 11:36 |
1.3K |

0نقطه نظر

آنتونی، وینگر برزیلی برای دومین روز متوالی در تمرینات این تیم حاضر نشد.

نگرانی تیته: غیبت ستاره برزیلی در تمرین

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برزیل به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی 2022 قطر وارد این مسابقات شد و در اولین بازی عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد مقابل صربستان پیروز شود.
یکی از نقاط قوت اصلی این تیم خط حمله قوی آنهاست که از حضور ستارگان درخشان فوتبال اروپا سود می برد و خیلی ها بر این باورند که نمی توان با این خط حمله برابری کرد.
اما مصدومیت نیمار در بازی اول مقابل صربستان که باعث شد حداقل تا پایان مرحله گروهی نتواند تیمش را همراهی کند، نگرانی زیادی برای این تیم ایجاد کرد.
اما این پایان ماجرا نیست و حالا نوبت آنتونی است که موجی از نگرانی را در بین کادر فنی و همچنین هواداران برزیلی ایجاد کند.

این بازیکن در پنج بازی اخیر منچستریونایتد قبل از شروع جام جهانی 2022 به دلیل مصدومیت غایب بود اما روند درمانی را به خوبی طی کرد و در بازی با صربستان به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت.
اما گلوبو اسپورت گفت او در تمرین روز جمعه حضور نداشت و نتوانست دوباره تیمش را در روز شنبه همراهی کند تا تیته نگران وضعیتش باشد.
گفته می شود او علاوه بر حالت تهوع علائمی شبیه سرماخوردگی نیز دارد و به همین دلیل در اتاق خود در هتل محل اقامت تیم ملی برزیل در دوحه اقامت کرده است. باید ببینیم مشکل او چقدر جدی است و آیا او می تواند در بازی بعدی برزیل و سوئیس شرکت کند یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی