نگرانی رئیس آبی ها بعد از شروع جنگ/ وضعیت ما هم وحشتناک است!

همه می توانند در لحظه ای که باید روی فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول در ومبلی تمرکز کنند، با اتفاقات وحشتناک اوکراین پرت شوند. من می فهمم که ما هستیم. ما نمی توانیم به طور کامل از شر این حوادث خلاص شویم. هیچ کس انتظار جنگ را نداشت. روح هر یک از ما درگیر است. هیجان روز پایانی را تحت الشعاع قرار داد و ابهامات زیادی را به همراه داشت. ما در حال حاضر بیشتر نگران همه افراد و خانواده هایی هستیم که بیشتر از ما درگیر آن هستند. و ما بهترین آرزوها و سلام های خود را برای آنها می فرستیم تا آزادی آنها از همه مهمتر باشد.”

بیم آن می رود که فینال جام اتحادیه تحت الشعاع اعتراضات ضد روسیه قرار گیرد زیرا جهان ورزش علیه خشونت متحد می شود.



سرویس اخبار فوتبال خارجیکریس برایانت، نماینده حزب کارگر، گفته است که آبراموویچ باید از چلسی محروم شود زیرا سرویس های امنیتی بریتانیا می گویند که او مسئول این کار است. توخل افزود: با چنین سناریوهایی، ابهامات زیادی در مورد اینکه باشگاه ما کجاست و انگلیس کجاست، وجود دارد. ما از شرایط آگاه هستیم، اما شاید مردم باید درک کنند که من به عنوان یک مربی یا یک بازیکن، نمی دانم. بدونید واقعا چه خبره.هرچقدر که فکر میکنید ما اطلاعات داخلی نداریم و در نهایت شاید بهتره زیاد سیاسی نباشیم.نباید وانمود کنیم که مشکل ما نیست.وضعیت در کل برای من وحشتناکه برای کادرفنی و همه بازیکنان. من از همه سناریوها و همه بحث‌ها در حال حاضر آگاه هستم. می‌خواهم از حق خود استفاده کنم تا در این مورد اظهار نظر نکنم تا زمانی که تصمیم نهایی گرفته نشده باشد. ما را نگران می کند. هیچ راهی برای خروج وجود ندارد. “ما نمی توانیم دروازه ها را ببندیم و روی فوتبال تمرکز کنیم.”

توماس توخل در حال آماده شدن برای موجی از احساسات ضد چلسی پس از حمله روسیه به اوکراین است. درگیری خونین در شرق اروپا، رومن رومن آبراموویچ، مالک آبی های روسیه و باشگاهش را به میدان آورد.