هزاران تایلندی به استقبال بازیکنان یونایتد رفتند (تصویر)

فوتبال دوستان و هواداران تایلندی منچستریونایتد برای استقبال از کاروان این تیم به فرودگاه بانکوک سفر کردند.


این در حالی است که شیاطین سرخ نتوانستند عملکرد قابل قبولی در نقل و انتقالات تابستانی داشته باشند و هواداران از این موضوع بسیار ناراحت هستند.
تنها خرید آنها تایرل مالاسیا است که فاینورد را با قراردادی به ارزش 14.6 میلیون پوند ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست.
یونایتد امیدوار است به زودی فرانکی دی یونگ را از بارسلونا به خدمت بگیرد و همچنان در تلاش برای جذب لیساندرو مارتینز است، اما هنوز انتقال هر یک از بازیکنان را نهایی نکرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


یونایتد قرار است روز سه شنبه در یک بازی دوستانه در بانکوک به مصاف لیورپول برود و سپس به استرالیا سفر کند تا با ملبورن ویکتوری، کریستال پالاس و استون ویلا دیدار کند.
بازی مقابل لیورپول در بانکوک اولین بازی ای است که تنهاچ به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد روی نیمکت می نشیند و امیدوار است عملکرد خوبی روی نیمکت این تیم داشته باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد شب گذشته لندن را به مقصد تور پیش فصل در بانکوک ترک کرد تا اولین اردوی تدارکاتی این تیم در تایلند برگزار شود.
اریک تنهاچ، سرمربی منچستریونایتد به نمایندگی از 31 بازیکن حاضر در اردو در مراسم استقبال شرکت کرد که به دلیل غیبت کریستیانو رونالدو قابل توجه است.
تعداد زیادی از هواداران تایلندی این باشگاه لیگ برتری نیز در داخل و خارج از فرودگاه پایتخت تایلند تجمع کرده بودند تا حمایت خود را از تیم محبوب خود و دیدار با بازیکنان این تیم نشان دهند.


سرویس خبر شماره: 1832745
18 جولای 1401 در 03:27 ب.ظ |
1.3 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر